درس بزرگ فوتبال ایران از حضور علی کریمی در انتخابات

اعتماد به نفس کریمی باید امروز در وجود آنهایی رخنه کنه که مثل او، چهره‌های بزرگ فوتبالی و بین‌المللی کشور هستند و بسیار بهتر از عزیزی خادم می توانند این ورزش را اداره کنند.

درس بزرگ فوتبال ایران از حضور علی کریمی در انتخابات

به گزارش زنهار؛ با وجود بیانیه بحث برانگیز کمیته اخلاق و حمایت بی شائبه از شهاب الدین عزیزی خادم، به نظر می‌رسد جلسه هیئت رئیسه با محوریت عزل رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

هنوز از روزی که عزیزی خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال با اختلاف قابل توجه، رقبا را پشت سر گذاشت مدت زمان زیادی نمی‌گذرد و همان روزها در کوران انتخابات نیز ماجراهای علی کریمی و کاندیداتوری او سروصدای زیادی ایجاد کرده بود.

در همان انتخابات، کریمی نماینده چهره های فوتبالی بود که تنها صاحب ۹ رای شد؛ چهره‌ای که حتی یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال کشور هم حاضر نشد به او رای بدهد! علی کریمی اما در انتخابات فدراسیون فوتبال، نماد و نشانه‌ای بر حضور فوتبالی ها در میدان تلقی می‌شد و افکار عمومی‌نیز به همین دلیل، این ماجرا را با وسواس پیگیری می‌کردند.

حالا با نامه ابلاغ شده به عزیزی خادم برای عزل موقت او توسط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، فوتبالی هایی که صاحب اسم و رسم هستند باید دیدگاه های خود را ارائه بدهند و از همین امروز برای آینده فوتبال ایران بحث و تبادل نظر کنند. عزیزی خادم حتی اگر از هیئت رئیسه رای اعتماد بگیرد و به کارش در فدراسیون فوتبال ادامه بدهد، نهایتا ۳ سال دیگر رئیس باقی خواهد ماند و دوباره باید وارد عرصه انتخابات شود؛ حالا چرا جانشین او یک چهره فوتبالی نباشد؟

علی کریمی وارد میدان شد تا نشان بدهد فوتبال باید متعلق به صاحبان واقعی اش باشد؛ در واقع او این جسارت را داشت که در عین پیش بینی قطعی شکست در انتخابات، خودش را وارد عرصه‌ای کند که باختش را از قبل به سادگی می‌شد حدس زد.

اعتماد به نفس کریمی باید امروز در وجود آنهایی رخنه کنه که مثل او، چهره های بزرگ فوتبالی و بین المللی کشور هستند و بسیار بهتر از عزیزی خادم می‌توانند این ورزش را اداره کنند. آنها امروز کجا هستند و برای آینده مدیریت فوتبال ایران چه برنامه‌ای دارند؟

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار