مجیدی پرچم سفید را بالا برد؛ درباره اسکوچیچ اشتباه کردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم در مورد کنفرانس قبلی و در مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم.

مجیدی پرچم سفید را بالا برد؛ درباره اسکوچیچ اشتباه کردم

به گزارش زنهار؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی، درباره نشست خبری بعد از دیدار با هوادار، صحبت‌هایم درباره تیم ملی و سرمربی محترم این تیم  توضیح می‌دهم. اعتراف می‌کنم و می‌پذیرم که کمی تند صحبت کردم. من سرمربی تیم هستم و باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم پس از پیروزی مزید بر علت شد که این صحبت‌ها را مطرح کنم. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی مرا به گونه دیگری فرض کند.

«در عالم مربیگری حرفه‌ای خیلی خوب می‌دانم که نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد.» وی ضمن بیان این جمله گفت: سرمربی تیم ملی اختیار دارد که ترکیب خود را هر طور که دوست دارد در زمین بچیند. تقاضا دارم که باشگاه استقلال به‌ عنوان صدرنشین لیگ برتر، شأن بالاتری در نظر ایشان داشته باشد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه حمایت خود از اسکوچیچ را در چند مقطع نشان داده و روابط دوستانه‌ای با او دارد، تصریح کرد: زمانی که نیاز به اتحاد حداکثری داریم، رفتار متقابلی از سرمربی تیم ملی می‌خواهم. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم می‌شود و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی جز پرچم ایران ندارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار