نکاتی درباره ستاره تیم ملی/وابستگی عجیب طارمی به یک خانم!

مهدی طارمی این روزها در تیم مطرح پورتوی پرتغال که دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند و به جرأت می‌توان گفت موفق ترین لژیونر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

نکاتی درباره ستاره تیم ملی/وابستگی عجیب طارمی به یک خانم!

به گزارش زنهار،مهدی طارمی در بوشهر به دنیا آمد و خیلی زود به فوتبال علاقه پیدا کرد. او در رقابت های دانش آموزی بوشهر خوش درخشید و چند ماه بعد توانست نفر دوم گلزنان دانش آموزی در کشور ترکیه شود.

 مهدی از همان روزهای اول بسیار خجالتی و کم رو بود به طوری که یک بار وقتی به تلویزیون بوشهر رفت، آنقدر خجالت کشیده که نتوانست مصاحبه کند و مجری برنامه مجبور شد چند بار برنامه را قطع کند و خودش به جای مهدی حرف بزند!

 طارمی دوران سربازی را در نیروی دریایی سپاه بوشهر سپری کرد و همان جا به آموزش فوتبال پرداخت. مهدی طارمی همان جا مدرسه فوتبال هم تاسیس کرد و به نوجوانان بوشهری فوتبال آموزش داد آنهایی که مهدی را بیشتر می شناسند می‌‌گویند وابستگی بسیار عجیبی به مادرش دارد و البته عاشق امیر علی پسر خواهر کوچولوی خود است. مهدی هر وقت از پرتغال به ایران برمی گردد حتماً یک لباس بسیار کوچک پورتو را برای امیرعلی می‌آورد تا او را خوشحال کند و همه اقوام و فامیل هم از این ماجرا و لباسهایی که مهدی برای بچه خواهرش می آورد با خبر هستند.

 طارمی به همان میزان که خجالتی است، در کارهای خیر هم بی سر و صدا به محرومان کمک می کند و حتی چند بار بدون اینکه کسی متوجه شود از پاداشی که در تیم ملی به او می‌رسید، به افراد محروم کمک کرد و در کارهای عام المنفعه همیشه پیش رو بوده و حتی در پرتغال هم دست از این کارها برنمی‌دارد. طارمی که توسط علی دایی در پرسپولیس رشد و پرورش پیدا کرد،در این تیم بزرگ و پرطرفدار هم چهره ای خجالتی بود هر چند که بعدها وارد حاشیه‌هایی شد و یک بار خطاب به خبرنگاری گفت من گنده پرسپولیس هستم و شما حق ورود به محل تمرین را ندارید. با این حال همه می‌دانند که او قلب بسیار مهربانی دارد و همچنان از حجب و حیای خاصی بهره می برد حتی در روزهایی که با انتشار یک استوری علیه اسکوچیچ حسابی سوژه شده بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار