مدیربرنامه جنجالی از بیمارستان مرخص شد

مینو رایولا، مدیربرنامه معروف و جنجالی، از بیمارستان مرخص شده و به خانه‌اش در مونته کارلو برگشت.

مدیربرنامه جنجالی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش زنهار؛ روزنامه بیلد روز پنج شنبه خبر داده بود که رایولا پس از مشکل جدی در ریه‌هایش به بیمارستان مراجعه کرده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

هرچند در این خبر تاکید شده بود که مشکلی که از ناحیه ریه برای این مدیر برنامه ایتالیایی به وجود آمده ارتباطی به بیماری کرونا ندارد.

وینچنزو، پسرعموی رایولا، نیز روز گذشته اعلام کرد که او به زودی با طی شدن روند درمانش به خانه برمی‌گردد و مشکلش چندان حاد و جدی نیست.

حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که رایولا از بیمارستان سن رافائله در میلان مرخص شده و به منزلش در مونته کارلو برگشته اما هنوز مشخص نیست که مشکل او و دلیل بستری شدنش دقیقا چه بوده و در حال حاضر در چه شرایطی قرار دارد.

رایولا یکی از معروف‌ترین مدیربرنامه‌های حال حاضر فوتبال جهان است که وکالت بسیاری از بازیکنان بزرگ مانند ارلینگ هالند، جانلوییجی دوناروما و پل پوگبا را برعهده دارد.

او در حال حاضر به شدت مشغول کار روی پرونده انتقال هالند است که به احتمال زیاد در تابستان پیش رو از بروسیا دورتموند جدا خواهد شد.

این مدیربرنامه ایتالیایی همچنین در حال رایزنی با باشگاه‌های مختلف برای یافتن بهترین مقصد برای پل پوگباست که قراردادش در تابستان 2022 با منچستریونایتد به پایان می‌رسد و آماده است تا این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار