بازرس انجمن صنفی VOD انتخاب شد/ برگزاری مجمع عمومی عادی

مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط صبح روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بازرس انجمن صنفی VOD انتخاب شد/ برگزاری مجمع عمومی عادی

به گزارش زنهار، نخستین سخنران جلسه، محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن بود که با اشاره به تهیه گزارش تصویری از عملکرد یکساله انجمن تاکید کرد، جزئیات مربوط به این عملکرد در گزارش تصویری ارائه خواهد شد. او با دعوت از اعضای حاضر در جلسه، خواستار تشکیل هیئت رئیسه مجمع و شروع کار براساس دستور ‌جلسه شد.

در ادامه‌ی جلسه پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع و قرائت دستور جلسه، گزارش ویدیویی عملکرد یکساله انجمن پخش شد. در این ویدیو، تمامی رویدادهایی که از شهریور سال گذشته تا امسال برای انجمن رخ داده و تاثیرات آن متوجه صنف و اعضا شده است، اشاره شد: از بیانیه‌های صادرشده از سوی انجمن تا نشست‌هایی که با حضور اعضای انجمن و یا نمایندگان آنان برگزار شده است.

جلسه با گزارش مالی محمد صراف خزانه‌دار انجمن، ادامه یافت، او به وضعیت پرداخت حق عضویت اعضا و همچنین بودجه و هزینه انجمن اشاره کرد.

بازرس پیشین انجمن سعید نوروزی نیز در سخنانی به حمایت‌ها از انجمن اشاره کرد و یادآور شد این حمایت‌ها باید با پرداخت حق عضویت اعضا تکمیل شود. او تاکید کرد که باید تعامل اعضا با انجمن بیشتر شود.

در بخش پایانی جلسه براساس دستورجلسه موجود انتخابات بازرس صورت گرفت. براساس آرای اعضای حاضر در جلسه، سعید نوروزی با ۱۷ رای برای چهارمین سال متوالی مسئولیت بازرسی انجمن را برعهده گرفت و امیرحسین فقیهی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار