سحر قریشی و تتلو رسما ازدواج خود را علنی کردند

بر اساس جدیدترین اخبار شنیده در هفته جدیدی که پیش رو داریم خبر رسمی ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو اعلام خواهد شد.

سحر قریشی و تتلو رسما ازدواج خود را علنی کردند

به گزارش زنهار؛ ماجرای سفر و ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این روزها داغ است و خبرهایی از اعلام رسمی خبر ازدواج در روزهای آینده به گوش می رسد.

ماجرای سفر و ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این روزها داغ است و خبرهایی از اعلام رسمی خبر ازدواج در روزهای آینده به گوش می رسد.ماجرای ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو که این روزها داغ شده است هر روز ابعاد جدیدی پیدا می کند و شایعات مختلفی در این رابطه منتشر می‌شود.

ماجرا از سفر سحر قریشی به ترکیه در جریان ضبط سریال نیسان آبی شروع شد. سفری که گفته می‌شود در ایام شب یلدا بوده و در همان زمان سحر قریشی با امیر تتلو آشنا شده است.

 

برخی در زمان سفر سحر قریشی به ترکیه ماجرای مهاجرت او را مطرح کردند اما همزمان خبرهایی از ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو به گوش می رسید.

همزمان با این شایعات محمدحسین فرح بخش ، تهیه کننده و کارگردان سینما در واکنش به خبرها ماجرای ازدواج را تایید کرد و گفت: سحر قریشی برای ازدواج از ایران رفته و قصد مهاجرت ندارد، ضمن اینکه به او تذکر داده ایم که درگیر حواشی و… نشود.

سحر قریشی، دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه شخصی و به خودش مربوط است و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست.

او کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم! به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار