استوری جدید سردار آزمون غوغا کرد

سردار آزمون قسم خورده که هیچ فشاری برای برداشتن استوری‌اش در کار نبوده است.

استوری جدید سردار آزمون غوغا کرد

به گزارش زنهار؛ سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران این روز‌ها حسابی در کانون توجه است. او همین شب گذشته در دیدار تدارکاتی برابر سنگال دروازه رقیب را گشود تا بعد از ۱۵۷ روز خاموشی، دوباره یک گل ملی که البته چهل و یکمین گل ملی‌اش بود را بزند.

یک روز قبل از این گل ولی، سردار آزمون بیشتر در کانون توجه قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که او بعد از صحبت‌های تند و الفاظ ناشایست حسن عباسی خطاب به فوتبالیست‌ها و همسرانشان، استوری‌ای تندوتیز در حمایت از اعتراضات مردمی گذاشت و نوشت که تحت هیچ شرایطی این پست را پاک نخواهد کرد.

سردار البته تاکید کرد که اگر تا پیش از این هم چیزی نگفته به خاطر قوانین حاکم بر تیم ملی بوده است. با این حال، کمی بعد از آن استوری آتشی، نه تنها آن استوری، بلکه دیگر پست‌های سردار آزمون در اینستاگرام هم پاک یا آرشیو شد.

درست از همان زمان بود که شایعه شد این بازیکن مجبور شده پست‌های اینستاگرامش را پاک کند. همچنین این شایعه در فضای مجازی پیچید که سردار به دلیل همان استوری، از فهرست تیم ملی قرار است خط بخورد.

این اتفاقات همگی دست به دست هم داد تا شایعه دودستگی در تیم ملی هم به گوش برسد و اینطور عنوان شود که تعدادی از بازیکنان کنونی تیم ملی از رفتار سردار آزمون ناراحت شده‌اند.

یک روز بعد از پایان اردوی اتریش، حالا سردار آزمون دست به کار شده و این بار با انتشار یک استوری طولانی، درباره آن پست جنجالی حرف زده است. او قسم خورده که هیچ فشاری برای گذاشتن و برداشتن آن استوری نداشته است. نوشته‌های سردار آزمون را در زیر می‌خوانید.

“با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می‌دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول اینکه قسم می‌خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده.

هم نوشتنش و هم حذف کردنش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. اجباری در کار نبوده و هر کسی چیزی غیر از این گفته یا نوشته به دنبال سو استفاده بوده و واقعیت ندارد.

هیچ اختلاف و دودستگی در تیم ملی وجود ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی مطالب تخیلی نوشتند که برای نوشتن استوری بین ما دودستگی شده درحالیکه اصلا کسی نمی‌دانست من می‌خواهم استوری بگذارم.

کسانی که این دروغ‌ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه سازی کنند به خدا واگذار می‌کنم. یک جلسه هم به خاطر مصدومیت جزئی با صلاحدید کادرفنی تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده‌ام. ”

ضمنا باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم. چون این کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شد و از جانب بعضی کاربران، اهانت‌هایی به ملی پوشان شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و اشتباه از من بوده. در این خصوص خودم را مقصر می‌دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادرفنی که باعث شدم نظم و آرامش تیم به هم بخورد شرمنده‌ام.

خدا را شکر نتایج خیلی خوبی در برابر دو تا از بهترین تیم‌های دنیا گرفتیم و همگی به دور از تمام حاشیه‌ها برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

همه بازیکنان برای دلخوشیم تک تک شما‌ها بل حان و دل برای جام جهانی از جان مایه خواهند گذاشت”

دیدگاه شما