«با من فریاد بزن» در جشنواره فیلم کوتاه مکزیک

فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» ساخته «شیوا مردان‌نیا» به عنوان یکی از آثار برگزیده بیستمین جشنواره «فیلم خلاق» در مکزیک به نمایش گذاشته می‌شود.

«با من فریاد بزن» در جشنواره فیلم کوتاه مکزیک

به گزارش زنهار، فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌سازی «شیوا مردان‌نیا» به بیستمین دوره جشنواره «فیلم کوتاه خلاق» در مکزیک ( Corto Creativo) راه یافت. این جشنواره تنها رویداد اختصاصی فیلم کوتاه در منطقه باخا کالیفرنیای مکزیک به شماره می‌آید که با هدف گسترش کیفی آثار کوتاه هر ساله ۲۰ تا ۲۲ام سپتامبر (که امسال مصادف با ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه است) در سالن UDCI شهر تیجوانا (TIJUANA)مکزیک برگزار می شود. هیئت داوران بین‌المللی این رویداد سینمایی، امسال نیز مدال افتخاری استعداد برتر این دوره را در مراسم اختتامیه به منتخب خود اهدا می‌کنند.

فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» روایتی از زندگی زن جوانی است که از کودکی رویای بازیگر را در سر داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: زن با مقاومت در برابر ناملایمات، چشمانش را بر آنچه اتفاق افتاده می‌بندد و به سوی آینده‌ای پر امید پرواز می‌کند….

شیوا مردان‌نیا، لنا پورحسین، امیر معراجی، احسان محسنی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند. از دیگر عوامل این اثر می‌توان به «سیاوش مزروعی» به عنوان مدیر فیلمبرداری، لیلی نوروزی به عنوان تدوینگر و «حامد قریب» به عنوان مشاور رسانه‌ای اشاره کرد. طراحی صدا این پروژه بر عهده «مهراد ابولقاسمی» بوده و موسیقی آن نیز اثر «علی نیکان» است.

پخش بین الملل این فیلم کوتاه برعهده شرکت سینه‌راما به مدیریت نشاط باقری است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار