“شایان” پسر 20 ساله اولین خواننده کی‌پاپ ایرانی در کره جنوبی است!

​برنامه استعدادیابی جدید کره جنوبی شامل شرکت کنندگان از سراسر دنیا است، شایان پسر 20 سالی ایرانی نیز در این مسابقه حضور دارد!

“شایان” پسر 20 ساله اولین خواننده کی‌پاپ ایرانی در کره جنوبی است!

به گزارش زنهار به نقل از وقت صبح،  برنامه استعدادیابی جدید کره جنوبی با حضور شرکت کنندگانی از هند، فرانسه و ایران جنجالی شده است!

برنامه‌های «بویز پلنت» و «فنتسی بویز» از مشهورترین و موفق‌ترین برنامه‌های استعدادیابی برای تشکیل گروه‌های کی‌پاپ پسر هستند.

موفقیت گروه‌هایی مانند WANNA ONE و ZEROBASEONE باعث شده است که بسیاری از آژانس‌های سرگرمی برنامه‌های استعدادیابی خود را پخش کنند.

با به اتمام رسیدن این برنامه‌ها بسیاری از کاربران اینترنتی به دنبال برنامه‌ای برای آشنایی با شرکت کنندگان با استعداد جدید بودند.

یکی از جدیدترین برنامه‌ها «FanPick» است که توسط شبکه ام بی سی پخش خواهد شد. این برنامه جدید با حضور آیدل مشهور نسل دوم لیتوک از گروه «سوپرجونیور» اجرا خواهد شد.

برنامه استعدادیابی «انتخاب طرفدار» متشکل از هفده کارآموز است که همگی اخیراً معرفی شدند.

از هفده نفر، تنها هفت کارآموز از کره هستند. بقیه کارآمزوها از کشورهای مختلف دنیا همچون هنگ کنگ، چین، ویتنام و… هستند.

یکی از شرکت کنندگان این برنامه به نام نام سون اهل ویتنام است، در حالی که در این برنامه سه رقیب ژاپنی وجود دارد.

همچنین کارآموزهایی ازن کشورهایی منحصربه‌فرد نیز در این برنامه حضور دارند. دی  کارآموزی جوان از هند است. در حالی که کیم سیل یکی دیگر از شرکت کنندگان اهل فرانسه است!

این برنامه همچنین اولین کارآموز پسر ایرانی را به صنعت کی‌پاپ معرفی خواهد کرد!!

شایان متولد 1 جولای 2002 و تیپ شخصیتی INFJ است. او یکی از طرفداران پر و پا قرص گروه «بی تی اس» است. او الگو خود در صنعت کی‌پاپ را شوگا معرفی کرده است.

به نظر می‌رسد به گزارش وقت صبح این پسر جوان ایرانی حداقل به چهار زبان مختلف صحبت می‌کند.

این موضوع کمک بزرگی به شایان برای رقابت در این برنامه خواهد کرد.

در حالی که شایان اولین کارآموز پسر از ایران است که تاکنون معرفی شده است، اما به طور کل اولین کارآموز ایرانی صنعت کی‌پاپ نیست. در سال 2021، یک کارآموز به نام نورا به عنوان یکی از شرکت کنندگان در یک برنامه مشابه به نام «rookie_find» معرفی شد.

برنامه «FanPick» با حضور شایان قرار است از 30 آگوست آغاز شود. این برنامه هر هفته چهارشنبه از شبکه MBC M پخش خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار