محجوب ترین بازیکن استقلال با این عکس درس عشق را واقعی کرد/ تصویر

مجتبی جباری هافبک تکنیکی و با اخلاق استقلال از جمله بازیکنان اسبق آبی پوشان است که همچنان در نزد طرفداران این تیم از جایگاه محترمی برخوردار است.

محجوب ترین بازیکن استقلال با این عکس درس عشق را واقعی کرد/ تصویر

به گزارش زنهار، البته با گذشت سال ها هنوز اغلب فوتبال دوستان حرفه ای او را با لقب «هشت جنجالی» در میان پیشکسوتان می شناسند.

اما در روزهای اخیر حرکتی فرهنگی از سوی این بازیکن قدیمی و همسرش سبب شده که سوژه داغ رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی باشند‌.

رونمایی عاشقانه هشت جنجالی استقلال از همسرشچرا که این زوج با توجه به علایق شدیدشان به حوزه کتاب و هنر اقدام به افتتاح یک کتاب فروشی در خیابان زعفرانیه تهران کرده اند.

در همین رابطه حالا این ستاره اسبق با انتشار یک استوری عاشقانه در محل کار جدیدشان از چهره همسرش برای مخاطبان اش رونمایی کرده است.

چند سال قبل تیر ماه سال ۱۳۹۲ مجتبی جباری بعد از ۸ سال حضور در استقلال در نهایت از این تیم جدا و راهی تیم سپاهان شد.

جباری در آن مقطع جنگ لفظی جالبی با فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال داشت و سوژه آن روزها بودند.

جباری در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی اظهار داشت: دوست ندارم زیاد در مورد استقلال و حرف‌هایی که آقایان می‌زنند صحبت کنم دوست دارم آرامش داشته باشم و بهتر است آقایان هم به من کاری نداشته باشند.

وی درباره حرف های فتح الله زاده که گفته بود به زودی زیدان واقعی را به استقلال می‌آورم، گفت: بهتر است مدیرعامل استقلال به جای آوردن زیدان واقعی یک نشان شوالیه واقعی بیاورد.

M.jabari-vaghtesobh

من حاضرم بمیرم اما نشان شوالیه را با پول نخرم. بالاخره همه مردم می‌دانند که این نشان چگونه به دست آمد.

جباری خاطرنشان کرد: برای یک عده دروغ گفتن تبدیل به عادت شده است. چرا این آقایان در مورد آن جلسات و اتفاقاتی که افتاد تا باعث عصبانیت من شد، صحبت نمی‌کنند؟

من درگیری در آن روز و تکذیب نمی‌کنم ولی بهتر بود آقایان می‌گفتن چه حرف‌هایی به من زده شد که من واکنش نشان دادم و چه حرف‌های زشتی به میان آمد که عصبانی شدم.

من یک حرف دیگر هم دارم. بروید تحقیق کنید و ببینید آقای امیری چگونه معاون باشگاه استقلال شده است؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار