کنسرت سعدآباد نیامده، لغو شد؛ دلیل: حضور یک زن!

تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از برگزار نشدن کنسرت خود با نام «باز آمدم» خبر داد.

کنسرت سعدآباد نیامده، لغو شد؛ دلیل: حضور یک زن!

به گزارش زنهار به نقل از ایسنا: تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از برگزار نشدن کنسرت خود با نام «باز آمدم» خبر داد.

تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی از لغو برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود با نام «باز آمدم» که قرار بود در کاخ سعدآباد تهران برگزار شود، خبر داد.

در نوشته تهمورس پورناظری آمده است:

در نهایت تاسف مجبور شدم که کنسرت‌های «باز آمدم» در کاخ سعدآباد را کنسل کنیم که به‌زودی برای شما نازنینان شرح آن را خواهم گفت.

اما حمایت و وجود پر ارزش شما تنها دلگرمی و شوق من و گروه‌مان بوده و هست که بیش از پیش تلاش‌هایم را برای اجرای کنسرت بازآمدم با همه‌ی هنرمندان گروه آری همه هنرمندان گروه، بر روی صحنه در زمان و مکان دیگری را پیگیری کنم و پیمانم با شما که جز این نخواهد بود. آری شرمنده تک‌تک شما هستم که با عشق و مهرتان برای آمدن و شنیدن موسیقی ایرانی زمان و انرژی گذاشتید و چنین سرخورده شدید.»

مجموعه کنسرت‌های «باز آمدم» با طراحی و ایده‌پردازی تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی که طی سال‌های گذشته با آهنگسازی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» با طیف بیشتری از مخاطبان روبه‌رو شد، قرار بود از روز دوازدهم تیر ماه سال جاری در مجموعه کاخ سعد آباد تهران پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

این پروژه که در قالب عنوان «کنسرت پرفورمنس» طراحی شده است، یکی از معدود برنامه‌های موسیقایی تهمورس پورناظری محسوب می‌شود که قرار بود بدون مشارکت مستقیم برادرش سهراب پورناظری که این روزها درگیر پروژه «در هوای بی‌چگونگی» است، در معرض تماشا و شنیدن علاقه‌مندان موسیقی قرار بگیرد.

بردیا کیارس، سحر محمدی بروجردی، تینا جامه گرمی، علی جعفری پویان، ماکان خوی نژاد، رامین عبداللهی، آرین رضایی، علی قنبری و پگاه نیایی از جمله هنرمندانی هستند که قرار است در این کنسرت تهمورس پورناظری را همراهی کنند.

تهمورس پورناظری در این باره نوشته: «زمانی به صحنه باز می‌گردم که همه اعضای گروه بر روی صحنه باشند.»

سحر محمدی نیز در واکنش به این تصمیم گروه نوشته است: «با قلبی لبریز از اندوه، همچون کسی که عزیز از دست میدهد امیدوارم کمر صاف کنم. از حمایت های بی دریغ تهمورث پورناظری و تیم محترم شان ممنونم که صبورانه بر پای اعتقاد خود ایستادند».

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار