استایل پلنگی نگار جواهریان دهان همه را باز گذاشت +عکس

نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و همسر رامبد جوان این روزا شده یه مدل تموم عیار که رودست نداره و داره با فوتوهای خفنش بدجوری میترکونه!

استایل پلنگی نگار جواهریان دهان همه را باز گذاشت +عکس

به گزارش زنهار؛ نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای خفن و شاخش سعی داره کل اینستا رو واسه خودش کنه. از اونجایی که نگار جواهریان بازیگر خیلی نچرال فیس و جینگولیه کم مونده تا بیاد جای مدلای فضای مجازی رو بگیره و کسی دیگه نتونه تو این زمینه خودی نشون بده. خصوصا از زمانی که نگار جواهریان با رامبد جوان ازدواج کرده، دیگه حسابی طرفداراش زیاد شده و خانوم خانوما هم اخیرا با رُخ های راه و بیراهش داره روی دیگه ای از خودش رو به نمایش میذاره.

حالا که حرف از طرفدارای نگار خانومه بد نیس یه سری هم به فوتوهایی که با طرفداراش گرفته بزنیم و شما رو با استایل خاص این بازیگر موقع ژست اومدن کنار طرفداراش ببینیم. چند وقت پیش عکسی از نگار جواهریان منتشر شد که او رو کنار یکی از خوشگل خانومای هواخواهش نشون میداد که در حالی نگار خانوم چِفت او وایستاده بود که رسما یه تیکه انگاری از پرده خونشون رو کشیده بود روی سرش. حالا نکته جالبتری که راجع به این شال خانوم خانوما وجود داره که نگار جواهریان مثل اینکه علاقه زیادی به این موضوع داره و دلش میخواد همش با اون دیده شه!

 

نگار جواهریان

 
 
 
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار