فیلم جنجالی زنِ علیرضا نیکبخت در اینستاگرام/ ویدئو

همسر علیرضا نیکبخت از اون دسته چهره هایی هستش که با قلاب همسرش رفته بالا و حالا طمع بالاتر هم گرفتتش و تصاویری عجیب منتشر می کنند.

فیلم جنجالی زنِ علیرضا نیکبخت در اینستاگرام/ ویدئو

به گزارش زنهار،  علیرضا نیکبخت رو قطعا میشناسید. این چهره فوتبالیست سابق کشورمون هستش که سابقه بازی هم در تیم آبی هارو داره و هم قرمزا. علیرضا نیکبخت اما همانند خیلی از هم صنفاش دیگه برای بازی پیر شده و حالا شده یه مرد جذاب که زده تو کارای مختلفی همچون مدلینگی و بیزینس و این حرفا. البته که علیرضا نیکبخت در این راه تنها نیست و همسرشون خانوم مونا نیکبخت هم دستی بر آتش دارند و شدن کبوتر با کبوتر باز با باز!

مونا نیکبخت همسر دوم علیرضا خان می باشد که مدتیه ازدواج کردن و با عکسای دو نفرشون اینستارو گرفتن. البته این تصاویر دو دلیل داره یک برای سوزوندن همسر قبلی و دوم برای نشون دادن لایف استایل شیک و مایه داریشون به هممممه! علیرضا نیکبخت و مونا خانوم بیشتر شبیه به زوج های بلاگری هستند که البته این روند همچین تعجبم نداره چرا که دیگه خیلی از آقایون فوتبالیست و آقایون بازیگرمون همسرانشون رو هم وارد بازی کردن و با انتشار تصاویر مختلف و گاهی هم نامتعارف و شهرت خودشون خانوم رو هم کشیدن بالا! مونا نیکبخت نیز چنین بود و پیجی پابلیک داشت اما انگاری هر چه تلاش میکرد صفحش اونقدرا بالا نمیرفت تا اینکه ظاهرا تصمیم گرفته روند ارام جوینده همسر سپهر حیدری رو بره پیجش رو پرایوت کنه تا کاربر برای دیدن تصاویر و قرتی بازیشاشون مجبور به فالو کردن شه!

اینجوری پیج میره بالا و در نهایت افزایش فالوور ایجاد میشه. آرام جوینده نیز با همین ترفند تونست در عرض حدودا یک سال بیش از 200 هزار جذب فالوور داشته باشه و حالا پیجش بازه! اما در ادامه تصویر جدید که از علیرضا نیکبخت به همراه همسرش منتشر شد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار