مطهری: استقلال بزرگ است و نباید درباره تیم‌های بزرگ صحبت کنیم/ در هفته‌های گذشته هم باید پیروز می‌شدیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که اعضای این تیم نباید اظهارنظری درباره سایر تیم‌های بزرگ انجام دهند.

مطهری: استقلال بزرگ است و نباید درباره تیم‌های بزرگ صحبت کنیم/ در هفته‌های گذشته هم باید پیروز می‌شدیم

به گزارش زنهار، ارسلان مطهری پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته هم باید برنده می‌شدیم که شانس با ما یار نبود. گل من هم حاصل لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

وی در مورد مسیر استقلال تا قهرمانی لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: در فوتبالم یاد گرفته‌ام هیچ وقت از قهرمانی حرف نزنم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم؛ نتیجه آن هم چیزی می‌شود که دل‌مان می‌خواهد. هنوز هفته نهم لیگ هستیم و صحبت کردن از قهرمانی زود است. هنوز خیلی کار داریم و باید روند صعودی در پیش بگیریم، آن را حفظ کنیم و نتایج موردنظر خود را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره پنج تساوی متوالی استقلال بیان کرد: برخی اوقات تیم دچار این بدشانسی‌ها می‌شود و این را به حساب بدشانسی می‌گذاریم. انتقادات به تیمی که بد بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد، وارد است. این انتقادات به تیمی که خوب بازی کند و نتیجه نگیرد هم وارد است، اما آن تیم خوب بازی کرده است. این بدشانسی‌ها از یک جا تمام می‌شود و بازیکنان اعتمادبه‌نفس می‌گیرند. موقعیت‌ها در دیدارهای قبل وارد دروازه نمی‌شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، پنج بازی گذشته مساوی نمی‌شد.

مطهری راجع به اینکه استقلال چه ترفندی برای پیروزی مقابل تیم‌های بزرگ دارد و اینکه سپاهان با پنج قهرمانی تیمی بزرگ است، گفت: ما تیمی بزرگ هستیم و نباید درباره تیم‌های بزرگ صحبت کنیم. من نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست و به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنم. پاسخی برای سؤال حاشیه‌ای شما ندارم.

وی در مورد دیدار هفته دهم استقلال مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: بازی مهمی پیش رو داریم و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورند. هر بازی می‌تواند برای ما سخت باشد و همه تیم‌ها جلوی ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا دیده و پیروز شوند. ما که در استقلال بازی می‌کنیم، باید دو برابر تلاش کنیم.

مهاجم استقلال درباره قضاوت پیام حیدری در این مسابقه عنوان کرد: همه داوران اشتباه می‌کنند و این در فوتبال طبیعی است. اشتباه بیش از حد داور و اعتراض بیش از حد به داور غیرطبیعی است، اما اعتراض به داور هم امری طبیعی محسوب می‌شود. با این حال قضاوت حیدری عالی بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار