طلاق زوج مشهور سینما حاشیه‌ساز شد!

چند هفته پس از خبر شوکه‌کننده جدایی سوفی ترنر (بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی سریال «بازی تاج و تخت») و جو جوناس (خواننده و موزیسین ۳۴ ساله آمریکایی)، مشخص شده که جو دو دختر ۳ و ۱ ساله‌شان ویلا و دیجی را زمان فیلمبرداری مینی سریال جدید سوفی ترنر در انگلیس، به ایالات متحده برده و سپس درخواست طلاق داده است.

طلاق زوج مشهور سینما حاشیه‌ساز شد!

به گزارش زنهار،  چند هفته پس از خبر شوکه‌کننده جدایی سوفی ترنر (بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی سریال «بازی تاج و تخت») و جو جوناس (خواننده و موزیسین ۳۴ ساله آمریکایی)، مشخص شده که جو دو دختر ۳ و ۱ ساله‌شان ویلا و دیجی را زمان فیلمبرداری مینی سریال جدید سوفی ترنر در انگلیس، به ایالات متحده برده و سپس درخواست طلاق داده است.

سوفی ترنر اعلام کرده من هم خودم همراه بقیه، با خواندن این خبر در فضای مجازی از درخواست جو برای طلاق مطلع شدم. در حال حاضر او که موقتا دخترانم را به آمریکا برده بود، اجازه دیدن فرزندانم و انتقال آن‌ها به لندن را نمی‌دهد، به همین دلیل شکایتی از او تنظیم کرده‌ام تا بتوانم فرزندانم را به انگلیس برگردانم.

جو جوناس که خبر طلاق از سمت او منتشر شد، اعلام کرده بود قصد حضانت مشترک دو دخترشان را دارد، ولی با تشریح جزئیات توسط سوفی ترنر، این طلاق وارد بازی دیگری شده است.

بسیاری با تشبیه کردن این داستان با سرگذشت شخصیت سانسا استارک در «بازی تاج و تخت» با بازی سوفی ترنر، به جو جوناس هشدار داده‌اند منتظر انتقام جان اسنو باش… .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار