جدیدترین آلبوم‌های بازار موسیقی کدام‌اند؟

​شهریورماه امسال آلبوم‌های متنوعی منتشر و روانه بازار شده‌اند؛ آثاری در ژانرهای مختلف که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را شامل می‌شوند.

جدیدترین آلبوم‌های بازار موسیقی کدام‌اند؟

به گزارش زنهار، هرچند که انتشار تک‌آهنگ این روزها به انتشار آلبوم‌های موسیقی می‌چربد اما نمی‌توان از آثاری که تابستان امسال منتشر شد هم غافل بود.

«بهارآوا» اثری برای دوستداران موسیقی اقوام

آلبوم «بهار آوا» اثری از جمعی از هنرمندان موسیقی نواحی ایران است شامل ۱۱ قطعه موسیقی و توسط حوزه هنری منتشر شده است.

در این آلبوم می‌توان قطعاتی از حاج سهراب محمدی (کرمانجی)،‌ محمد رضا شاهمرادی (کرمانجی)، حسین ولی‌نژاد (کرمانجی)، فرامرز رستمی (ملمح کرمانجی، ترکی)، جمشید ولی نژاد (کرمانجی)، یدالله باغچقی (کرمانجی)، حاج عیسی قلی‌پور (کرمانجی)، آنا مراد رستگاری (ترکمنی)، برات مقیمی (کرمانجی)، احمد بهین (ترکی) و رحیم رضایی (کرمانجی) بشنوید.

«احساس رهایی» اثر جدید مصباح قمصری

آلبوم موسیقی «احساس رهایی» اثری از رسول بهداد و با آهنگسازی مصباح قمصری است.

جدیدترین آلبوم‌های بازار موسیقی کدام‌اند؟

این اثر که توسط «نغمه‌سازان دلنشین» منتشر شده است، شامل 9 قطعه می‌شود و اثری بی‌کلام در ژانر موسیقی تلفیقی است که به آهنگسازی مصباح قمصری و نوازندگی سازهای کوبه‌ای رسول بهداد در ۹ قطعه منتشر شده است.

«حلقه سودا»، «نی نوای من»، «گرفت و گیر»، «سوگ»، «رنگین کمان»، «ضربی والا»، «فرشته»، «مرز»، «رویای دور دست» آثاری هستند که در این آلبوم شنیده می‌شوند.

«هستی پنهان»؛ برداشتی از تصانیف قدیمی

آلبوم «هستی پنهان» برداشتی از تصانیف قدیمی و بداهه‌نوازی در آواز افشاری و آواز دشتی است.

تصنیف «نه قدرت»، «چاره دل»، «دیدم صنمی»، «از خون جوانان» از ساخته‌های عارف قزوینی با تنظیمی از رضا طریقت، تصنیف «سحر» یا «خروسک دم مزن» و «به تیغم گر زنی» تنظیم شده توسط رضا طریقت از جمله قطعات این آلبوم است.

جدیدترین آلبوم‌های بازار موسیقی کدام‌اند؟

تصنیف «خواهم که بر زلفت» از ساخته‌های علی‌اکبر شیدا، تنظیم شده توسط رضا طریقت، «مثنوی افشاری»، بداهه‌نوازی علی طریقت و فضاسازی الکترونیک رضا طریقت، «هستی پنهان» برگرفته از موسیقی خراسانی ساخته علی طریقت و تنظیم رضا طریقت، «بداهه دشتی» بداهه نوازی در فضای دشتی توسط علی طریقت و فضاسازی الکترونیک رضا طریقت نیز از دیگر فضاهای شنیدنی این اثر محسوب می‌شود.

تکنوازی تار در «همنشین خیال»

«همنشین خیال» یکی دیگر از آثار منتشر شده این روزهای بازار موسیقی است که با تکنوازی تار پانیذ مجاهدنیا و نوازندگی تمبک کامران منتظری به بازار موسیقی رسیده است.

جدیدترین آلبوم‌های بازار موسیقی کدام‌اند؟

«همنشین خیال - مقدمه راست پنجگاه»، «این لحظه با تو - برگرفته از زنگ شتر»، «نغمه ناخوانده – پنج‌گاه، سپهر و آواز اصفهان»، «گیسوپریشان - چهار مضراب اصفهان»، «سَروسِر - آواز اصفهان، ماورالنهر و آواز افشاری»، «افسون تو - ضربی لنک راست پنجگاه»، «فریب خیال - عراق، چهارمضراب عراق و فرود»، «تا که این غم به سرآید - رنگ راست پنجگاه» قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار