سریال‌های جدید خارجی بزودی در شبکه تماشا

همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول، بسته سریال‌های شبکه تماشا تغییر می‌کند و مخاطبان علاقه‌مند به سریال‌های شرقی می‌توانند ساعت ۱۹ شاهد پخش آثار جدید و به‌روز باشند.

سریال‌های جدید خارجی بزودی در شبکه تماشا

به گزارش زنهار، همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول، بسته سریال‌های شبکه تماشا تغییر می‌کند و مخاطبان علاقه‌مند به سریال‌های شرقی می‌توانند ساعت ۱۹ شاهد پخش آثار جدید و به‌روز باشند.

به گزارش ایرنا، برای مخاطب علاقه‌مند به آثار بلند پلیسی و معمایی، در بسته ساعت ۲۱ پخش سریال‌های جنایی و مهیج درنظر گرفته شده است. در بسته ساعت ۲۲ مخاطبان سریال‌های جدید خارجی با ژانر درام خانوادگی خواهند دید و در بسته پایانی شبکه تماشا ساعت ۲۳ مینی‌سریال‌های به‌روز، جدید و هیجان‌انگیز جنایی روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

سریال «امپراتور اشک‌ها» ساعت ۱۹، جایگزین افسانه «جونگ میونگ» می‌شود. «امپراتور اشک‌ها» محصول کره جنوبی داستان زندگی سومین پادشاه سلسله چوسان را روایت می‌کند که چگونه فرزند یک خانواده با دیدگاهی متفاوت و زیادی‌خواهانه سرنوشت یک خاندان و در ادامه آن، یک کشور را تغییر می‌دهد تا جایی که به پادشاهی می‌رسد.

همچنین مجموعه پرطرفدار «افسانه جومونگ» در بسته ویژه سریال‌های شرقی، در نوبت پخش این شبکه قرار گرفته است.

شبکه تماشا در بسته ۲۱، سریال‌های بلند پلیسی، جنایی و معمایی را در نظر گرفته و قرار است سریال «مظنون» محصول آمریکا روی آنتن برود. ژانر این سریال اکشن و جنایی است و داستان هارولد فینچ، برنامه‌نویس ثروتمندی است که یک هوش مصنوعی را به دستور دولت ساخته و می‌تواند فعالیت‌های مجرمانه منجر به قتل را پیش‌بینی کند. این سریال طی پنج فصل ساخته شده است.

در بسته ۲۲ سریال «ندای امید» که  به کارگردانی آلفونسو مورنو در سال ۲۰۱۹ توسط کشور آمریکا در ژانر درام خانوادگی ساخته شده، پخش می‌شود. این سریال درباره زندگی خواهران و برادران یتیم لیلیان و گریس است که از هم جدا می‌شوند اما بعداً در بزرگ‌سالی در اوایل دهه ۱۹۰۰ دوباره به هم می‌پیوندند.

در بسته ۲۳، «لوپن» سریالی در ژانر اکشن، جنایی و درام، محصول سال ۲۰۲۱ کشور فرانسه قرار گرفته است. داستان این سریال که برگرفته از داستان معروف «آرسن لوپن» است، روایتگر زندگی سارق جوانی به اسم «آسان دیوپ» است که تصمیم می‌گیرد به تلافی بلایی که خانواده‌ای ثروتمند بر سر پدرش آوردند، از آن‌ها انتقام بگیرد. بینندگان تماشا می‌توانند این سریال را هر شب ساعت ۲۳ مشاهده کنند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار