محسن محسنی‌نسب پس از «شاخ کرگدن» سراغ «یه لنگه کفش» رفت!

محسن محسنی‌نسب کارگردان سینما و تلویزیون از شروع ساخت فیلم سینمایی «یه لنگه کفش» خبر داد. «شاخ کرگدن» آخرین ساخته این کارگردان است که در سال ۹۵ ساخته و سال ۹۸ منتشر شد.

محسن محسنی‌نسب پس از «شاخ کرگدن» سراغ «یه لنگه کفش» رفت!

به گزارش زنهار، محسن محسنی‌نسب کارگردان سینما و تلویزیون از شروع ساخت فیلم سینمایی «یه لنگه کفش» خبر داد. «شاخ کرگدن» آخرین ساخته این کارگردان است که در سال ۹۵ ساخته و سال ۹۸ منتشر شد.

محسن محسنی‌نسب که از آثار پربیننده او می‌توان به یاس‌های وحشی در سال ۱۳۷۶ و شیرهای جوان در سال ۱۳۷۸ اشاره کرد، در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: فیلم سینمایی یه لنگه کفش یک موضوع ملودرام اجتماعی در مورد موضوع‌های روزی است که در بین خانواده‌ها وجود دارد؛ مسائلی که به خاطر شرایط به وجود آمده در جامعه پیش می‌آید.

وی درباره داستان فیلم گفت: سوءتفاهمی بین یک خانواده پیش می‌آید که نهایتا منجر به شکل‌گیری قصه می‌شود. در کنار این هم یک ماجرای پلیسی پیش می‌آید. شخصیت مرد فیلم که مهندس یک کارخانه است به خاطر وضعیت اقتصادی، محصولات این کارخانه را به خارج از کشور صادر می‌کنند و ارزی که وارد کشور می‌شود چون به صورت فیزیکی است در این زمینه مشکلی پیش می‌آید و ماجراهای جذاب پلیسی را هم دربرمی‌گیرد.

محسنی‌نسب از مذاکره با بازیگران برای این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: کست بازیگران هنوز قطعی نشده و منتظر دریافت مجوزهای لازم هستیم.

وی افزود: تا یک ماه دیگر این کار شروع می‌شود و حدود یک ماه نیز فیلمبرداری آن زمان خواهد برد.

محسنی‌نسب گفت: یه لنگه کفش به عنوان پروژه پخش تلویزیونی آماده می‌شود و اگر به مدیومی برسد که قابل ارائه در جشنواره فجر هم باشد در دور آتی این جشنواره هم حضور خواهد داشت.

وی گفت: اگر بتوانم آنچه که در ذهنم هست کار کنم و کیفیت فیلم قابل ارائه باشد که به فجر ارائه کنیم حتما این کار را خواهم کرد.

شاخ کرگدن، مجانی، شانه دوست، کریستال، مشت بر پوست (موشو)، شیرهای جوان، یاس‌های وحشی، یورش، آخرین مرحله، سپیدیال و باز باران از جمله آثار سینمایی محسن محسنی‌نسب است.

یه لنگه کفش نوشته لاله گلرخ عربانی به تهیه‌کنندگی ناهید شارزولی ساخته می‌شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار