تاخیر در انتشار «صداتو»، «پدرخوانده» و سریال سروش صحت

قسمت‌های جدید از برنامه‌های «صداتو» و «پدرخوانده» و همچنین سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» به دلیل تقارن با ایام سوگواری با تاخیر پخش می‌شوند.

تاخیر در انتشار «صداتو»، «پدرخوانده» و سریال سروش صحت

به گزارش زنهار، پلتفرم فیلیمو اعلام کرده است که به دلیل تقارن با ایام سوگواری قسمت‌های جدید سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» و همچنین برنامه «صداتو» روز چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ ـ ۲۳ شهریورماه) پخش نخواهد شد.

سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. ۱۱ قسمت از این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی منتشر شده است.

در این سریال علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی، سامیار مکنت جو و راحیل فلاح فر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنامه «صداتو» هم که فصل اول آن در ۱۲ قسمت تولید شده است، پیشتر روزهای دوشنبه منتشر می‌شد و به تازگی با تغییر در روزهای پخش، چهارشنبه‌ها در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

در این مجموعه که در ژانر رئالیتی‌شو و گیم شو است، محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به هنرمندی پرداخته‌اند.

همزمان فصل جدید مسابقه «صداتو» در مراحل اولیه ساخت است.

همچنین پلتفرم فیلم نت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است قسمت هفتم برنامه «پدرخوانده» به دلیل تقارن با ایام سوگواری با یک روز تاخیر، در روز جمعه ـ ۲۴ شهریور ماه ـ منتشر خواهد شد.

مسابقه «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب این روزها از پلتفرم فیلمنت در حال پخش است.

کامبیز دیرباز گرداننده فصل اول «پدرخوانده» همچنان اجرای این برنامه را بر عهده دارد و گریم و طراحی لباس خاصی برای او و بازیگرانش انجام شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار