سلمان فارسی متوقف شد/ علت چه بود؟

اختلاف در پروژه تاریخی مذهبی «سلمان فارسی» و قهر داود میرباقری منجر به توقف مقطعی این سریال شده است.

سلمان فارسی متوقف شد/ علت چه بود؟

به گزارش زنهار، در پی انتشار خبرهایی مبنی بر توقف ساخت سریال تاریخی مذهبی «سلمان فارسی» به دلیل پاره‌ای اختلافات و مشکلات مالی، خبرنگار ایسنا پیگیر ماجرا شد که در نهایت روابط عمومی سریال توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

احسان ناظم بکایی ـ روابط عمومی سریال داود میرباقری ـ در گفت‌وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه این توقف روندی طبیعی است که معمولا اتفاق می‌افتد، دلایل توقف پروژه «سلمان فارسی» را اینگونه عنوان کرد: در جریان قصه در لوکیشن کاروانسرای مرمر یک صحنه آتش‌سوزی داشتیم و در حال حاضر گروه بعد از این سکانس‌ها و ضبط تصاویر مربوط به آتش‌سوزی که کنترل شده بود، در مرحله‌ی ترمیم بخش‌هایی از آن لوکیشن هستند؛ به همین جهت چند روزی فیلمبرداری پروژه متوقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه چند بازدید لوکیشن هم قرار است در منطقه شاهرود انجام شود، نقطه‌یابی و فضایابی مربوط به دوره حجاز هم باید در شهرک سینمایی نور انجام شود، در نتیجه فیلمبرداری پروژه چند روزی به دلیل ترمیم کاروانسرای مرمر، ساخت و ساز مجموعه «ماربین» و بررسی این لوکیشن‌ها متوقف خواهد بود. این وقفه به این دلیل خواهد بود تا ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام شود. بخش‌هایی از بازدید توسط تیم تولید و بخش‌هایی هم توسط خود آقای میرباقری صورت می‌گیرد.

چرا سریال «سلمان فارسی» متوقف شده است؟پشت صحنه سریال سلمان فارسی

به گفته وی این توقف در فیلمبرداری روال پیچیده‌ای نیست و طی چند روز آینده و با آماده شدن شرایط جوی، فیلمبرداری از سرگرفته می‌شود.

مسوول روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه فصل ایران باستان دوره حساسی است، باید در نهایتِ دقت تمام مراحل آن انجام شود و خود آقای میرباقری حساسیت زیادی نسبت به این فصل دارد و ریل‌گذاری در این فصل برای برنامه‌سازی و سریال‌سازی های آینده در شهرک غزالی و دیگر لوکیشن‌ها کمک‌کننده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار