تعجب از حمایت مخفیانه جیهوپ “بی تی اس” از حقوق حیوانات!

حمایت جیهوپ عضو گروه بی تی اس از یک پناهگاه سگ و کمک مخفیانه به آن‌ها تحسین طرفداران و کاربران اینترنتی را برانگیخت!

 تعجب از حمایت مخفیانه جیهوپ “بی تی اس” از حقوق حیوانات!

به گزارش زنهار به نقل از وقت صبح– مسئول یک پناهگاه سگ‌های بی سرپناه فاش کرده است که جیهوپ عضو گروه بی تی اس به صورت ناشناس به آن‌ها کمک کرده است!

در 31 آگوست 2023، یک پست اینترنتی پس از اینکه فاش کرد جیهوپ از گروه بی تی اس حامی پنهان یک پناهگاه سگ بوده است، جنجالی شد.

شخصی به نمایندگی از یک شرکت تولید شیشه به نام «یونجو» پستی در مورد نحوه تماس با آن‌ها در مورد کمک‌های مالی برای پناهگاه سگی که آنها به طور همزمان اداره می‌کنند منتشر کرد.

این مادر جی هوپ بود که از طرف این آقای آیدل با پناهگاه تماس گرفته بود.

کارکنان این شرکت با انتشار پستی نوشتند: «سلام. این شرکت تولید شیشه یونجو است. می‌خواهیم یک پست در مورد پناهگاه سگی که اداره می‌کنیم بنویسم. در فوریه 2022، خانمی در مورد پناهگاه سگ ما تماس گرفت. پس از اینکه فهمیدم او کیست تقریباً بیهوش شدیم. یک ستاره جهانی! او مادر جی هوپ از گروه بی تی اس بود! مادر جی هوپ گفت که پناهگاه ما در وضعیت بدی به نظر می‌رسد و آن‌ها می‌خواهند به آن‌ها کمک کند.»

کمک پنهانی جیهوپ به پناهگاه سگ‌ها!!

پیش از کمک او، پناهگاه وضعیت بسیار بدی داشت. محل زندگی سگ‌ها در وضعیت بدی قرار داشتند. از آنجایی که این یک پناهگاه داوطلبانه بود، آن‌ها بودجه زیادی برای این مکان نداشتند.

پس از تماس معجزه آسای مادر جی هوپ، این پناهگاه با حمایت جی هوپ شروع به بازسازی کرد.

هر زمان که باران شدید و طوفان به منطقه می‌رسید، ساختار سست پناهگاه سقوط می‌کرد. بدون هیچ حامی یا اهدا کننده‌ای، تنها یک خانم مسن مهربان بود که سگ‌ها را مدیریت و محافظت می‌کرد. آن‌ها از کمک بسیار سپاسگزار بودند، حتی اگر در آن زمان نمی‌دانستند که این کار کیست.

در نهایت به سگ‌ها مکانی داده شد تا آن‌ها را خانه بخوانند. طبقات و قفس جدید به همراه پتو برای گرما تعبیه شد. آن‌ها همچنین سازه‌های مسقف  جدید و مستحکمی داشتند.

کارکنان مدیریت از جیهوپ برای فراموش نکردن پناهگاه پس از اهدای اولیه تمجید کردند. او حتی در ارتش هم مطمئن بود که برای سگ‌ها غذای سگ تهیه کند. سرانجام، پس از تماسی که اخیراً با مادر جی هوپ داشت، پناهگاه اجازه انتشار عمل نیک او را گرفت.

این کارمندان امیدوار بود که مهربانی جیهوپ به حیوانات پناه گرفته کمک کند تا توجه بیشتری را جلب کنند. کاربران اینترنت نیز به تحسین و تمجید از ستاره جهانی پرداختد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار