صحبت‌های جنجالی آرون تیلور جانسون درباره ازدواج با زنی 22 سال بزرگتر!

آرون تیلور جانسون بازیگر موفق 33 ساله در مصاحبه اخیر خود به اختلاف سنی خود با همسرش سم تیلور جانسون 56 ساله پرداخت.

 صحبت‌های جنجالی آرون تیلور جانسون درباره ازدواج با زنی 22 سال بزرگتر!

به گزارش زنهار، آرون تیلور جانسون ستاره سینمای هالیوود در مورد ازدواج خود با کارگردان سم تیلور جانسون و اختلاف سنی 22 ساله‌شان صحبت کرد.

به گززارش گروه ترجمه وقت صبح، آرون تیلور جانسون اخیراً در مصاحبه‌ای درباره ازدواج خود صحبت کرده است. این آقای بازیگر 33 ساله و کارگردان مشهور سم 56 ساله  بیش از یک دهه است که زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این دو هنرمند پس از آشنایی در صحنه فیلمبرداری فیلم پسر هیچ کجا (2009) رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند.

رابطه این زوج هالیوودی در طول سال‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

فاصله سنی زیاد این زوج همواره باعث تعجب شدید طرفداران می‌شود.

آرون اخیراً در مصاحبه‌ای درباره ازدواج خود صحبت کرد. در این مصاحبه از آقای بازیگر پرسیده شد که آیا رابطه خوبی با همسرش داد و آیا خلاقیت آن‌ها باعث بروز مشکلاتی در زندگی مشترکشان می‌شود.

او در پاسخ گفت: «من به عنوان بازیگر و کارگردان با سم آشنا شدم.» آرون توضیح داد اگرچه آن‌ها در همکاری «واقعاً عالی» هستند، اما ازدواج آن‌ها به این موضوع ختم نمی‌شود. او توضیح داد: «من به دلیل خلاقیت او عاشقش نشدم.»

ازدواج زوج هالیوودی با 22 سال اختلاف سنی!

آرون توضیحات بیشتری درباره رابطه خود با همسرش ارائه نکرد، اگرچه گفت: «من واقعاً چیزی برای پنهان کردن ندارم. از آنچه داریم و رابطمه میانمان مطمئن هستم. اما قرار نیست موضوعات خصوصی ازدواجم را مطرح کنم. این مسائل برای من بسیار ارزشمند هستند.»

این زوج از طریق فیلم پسر هیچ کجا (2009) که اولین کارگردانی سام بود با هم آشنا شدند. آرون در این فیل نقش جان لنون، خواننده مشهور گروه بیتلز را بازی کرد.در حالی که آرون در زمان فیلمبرداری این فیلم تنها 18 ساله بود، سم 41 سال داشت.

سام قبلاً به هارپرز بازار گفته بود که آنها در صحنه فیلمبرداری بسیار حرفه‌ای بودند. به گزارش وقت صبح این خانم کارگردان تایید کرد که رابطه عاشقانه آن‌ها پس از به پایان رسیدن این پروژه آغاز شد.

این زوج در سال 2009 نامزد کردند. نامزدی آن‌ها با وجود اختلاف سنی 22 ساله باعث بوجود آمدن جنجالی بزرگ در میان طرفداران هالیوود شد.

آن‌ها سپس در سال 2012 ازدواج کردند. تیلور و سم اکنون دو فرزند دارند. ویلدا، 13 ساله و رومی، 11 ساله. این خانواده همچنین شامل دختران سم از ازدواج گذشته خود است. آنجلیکا، 25 ساله و جسی 15 ساله.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار