رازی که درباره زندگی خصوصی “سیامک انصاری” فاش شد/ عکس

شاید هیچ کس تا الان نمی دانست که سیامک انصاری یک بار در سن 42 سالگی ازدواج کرد و بعد از 7 سال از همسرش جدا شد.

 رازی که درباره زندگی خصوصی “سیامک انصاری” فاش شد/ عکس

به گزارش زنهار، سیامک انصاری بازیگر مطرح سریالهای طنز ایرانی یک بار در زندگی خصوصی اش در سن بالا ازدواج کرد اما این پیوند مشترک مدت زیادی طول نکشید و او از همسرش جدا شد.

زندگی سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی فعالیت در بازیگری را از سال ۷۳ با مجموعه دیدار آغاز نمود ولی با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و تا به حال هر اثری را که مدیری کارگردانی کرده است او در آن حضور داشته است و به نوعی می توان گفت پای ثابت کارهای مهران مدیری است.

او در سال ۱۳۹۶ با حضور در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر در نقش اصلی آن حضور یافت. فیلمی که رکوردهای زیادی در تاریخ سینما زد.

سیامک انصاری می گوید که شغل پدرش در زمینه تولید و صادرات فرش و گلیم است و به همین دلیل در این زمینه نیز فعالیت می کند. او عنوان می کند زمانی که دانش آموز بوده است به پدرش در این زمینه کمک می کرده است.

وی همچنین در زمینه فروش وسایل قدیمی و عتیقه نیز فعالیت می کند. او و همسرش یک گالری لوازم قدیمی و قیمتی دارند. او می گوید که مشوق راه اندازی گالری فروش عتیقه، همسرش بوده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار