آقای مجری پرحاشیه از تلویزیون رفت!

از زمانی که مجریان مطرح از تلویزیون رخت بر بستند و جایشان را دادند به کسانی که بازیگر و استاد ارتباطات بودند و یا پنج برنامه را با هم در تلویزیون اجرا می‌کردند، به قول قدیمی‌ها برکت از تلویزیون رفت.

آقای مجری پرحاشیه از تلویزیون رفت!

به گزارش زنهار، از زمانی که مجریان مطرح از تلویزیون رخت بر بستند و جایشان را دادند به کسانی که بازیگر و استاد ارتباطات بودند و یا پنج برنامه را با هم در تلویزیون اجرا می‌کردند، به قول قدیمی‌ها برکت از تلویزیون رفت. به همین دلیل هم همیشه گفته شده که صداوسیما بیش از آن که در ساخت برنامه جدید و جذب مخاطب توانایی داشته باشد، در چهره‌سوزی و دفع مخاطب مهارت دارد. رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار هم جزو مجریانی بودند که در دوره‌ای در تلویزیون حضور داشتند و درخشان هم عمل کردند اما ناگهان آن‌ها هم خط خوردند. چند وقتی است که سر و صدای بازگشت این دو مجری در تلویزیون بلند شده است که حسابی جنجال به پا کرده است.

ماجرا به زمانی بازمی‌گردد که خبر رسید احتمالا رضا رشیدپور به عرصه اجرا در تلویزیون بازگردد و محمدرضا شهبازی، مجری پرحاشیه صداوسیما در واکنش به این خبر نوشته بود: «ما اینور پاورقی میسازیم، میگیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاستهای نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط شلوغی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اونور گلزار و رشیدپور دارن گرم میکنن برگردن روی آنتن. اینور بچه‌ها با بی پولی ساختن، فحش خوردن... خانواده هاشون اذیت شدن و... اونور هم طرف یه سال رفته دوراش رو زده، عشق و حالش رو کرده، به ریش نظام خندیده، توی لایو و... کلفت بار نظام کرده، حالا که بواسطه دوربودن از آنتن یک کم مخاطبش کم شده، قشنگ میشینه توی هواپیما از کیش میاد تهران برنامه ای چند ده میلیون میگیره و برمی‌گرده.»

این ماجرا البته چند روزی ادامه داشت تا نهایتا شب گذشته محمدرضا شهبازی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در اعتراض به بازگشت رشیدپور از برنامه پاورقی کناره گیری کرده است.

متن نوشته محمدرضا شهبازی بدین شرح است:

«بسم الله

از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و... باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپورها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن. قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن. ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه.

آقای مجری پرحاشیه برای همیشه از تلویزیون خداحافظی کرد

بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن. امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.»

این مجری پرحاشیه صدا و سیما در ادامه نیز از این که برنامه او را کم مخاطب خوانده‌اند انتقاد کرده و گفته است: می‌روید و یک درصد مجعولی را به عنوان مخاطب اندک برنامه مطرح می کنید و می‌گویید حالا که شما مخاطب ندارید ما باید این ها (گلزار و رشید پور) را بیاوریم؟ ما بچه نازی آبادیم و تا تهش را خوانده ایم با ما این بازی ها را نکن. فکر می کنید با این کارها مشارکت در انتخابات بالا می رود؟

وی در بخش دیگری هم می‌گوید: مگر ما اسگل نظام مقدسیم که من 9 ماه مسخره کنم، بخندم، هجو کنم، حمله کنم به مثلا یه نوع سبک زندگی بعد کسی که عقد آریایی خونده رو  شبی 500 - 400 میلیون بهش بدین بیاد برنامه اجرا کنه؟ ما رو گذاشتین حزب اللهی ها راضی بشن؟! نمی شود که هم من باشم و هم آنها!

او در انتها از حداد عادل و مخبر هم به خاطر این که با خاتمی عکس گرفته اند انتقاد کرد.

این ویدئو جنجال‌های زیادی را برانگیخت 

یکی از کاربران در همان ابتدا در واکنش به این ویدئو نوشت: ‌بازی دوسر باخت برای صداوسیما یعنی همین! هم مخاطب نداشتت رو از دست بدی و هم نتونی مخاطب جدید جذب کنی! شهبازی که تعطیل بود رضارشیدپور هم اگه مخاطب جذب کن بود که با سکته وسط آنتن زنده فیلم بازی نمی‌کرد!

آقای مجری پرحاشیه برای همیشه از تلویزیون خداحافظی کرد

مسعود اف‌تی‌اچ گفت: محمدرضا شهبازی با انتشار ویدئویی، شجاعانه و بااقتدار از اجرای برنامه پاورقی انصراف داد. از ایشون درخواست می‌کنیم که یه ویدئوی دیگه منتشر کنه و از اجرای برنامه سیدخندان هم انصراف بده

اشکان نوشت: محمدرضا شهبازی بعد از حضور ‎رضا رشیدپور در آنتن تلویزیون، از برنامه ‎پاورقی و کلا از تلویزیون استعفا داد. آخه تو همین گپ ببین چند نفر تو رو می‌شناسند، چند نفر رشید پور را می‌شناسند؟  بعد بیا ...

رادین هم نوشت: ‌چه فردوسی‌پور به تلویزیون برگردد و چه رضا گلزار برای اجرای برنامه به صدا و سیما دعوت بشه من تلویزیون نگاه نمی‌کنم و برای من جای خوشحالی ندارد. خوشحالی من زمانی است که امثال این شهبازی دیگر برنامه اجرا نکنند و حداقل صدا و سیما از وجود این‌ها خالی بشه.

خان آفیشال گفت: خداحافظی محمدرضا شهبازی از صداوسیما رو دیدم واقعا دلم براش سوخت. تو سر این بشذر چی میگذره. داره میگه حداد عادل و مخبر چرا با خاتمی سلام علیک کردن! سلاح‌ورزی چرا برکنار نشده! محمدرضا گلزار عقد آریایی خونده! …

ساعت زنگ زده: واقعا فک نمیکردم رشیدپور یه جایی به درد بخوره

شاعر متولد ۱۳۷۰ به طنز نوشت: ‌آقای صدا و سیما ما برات ‎شهبازی بودیم ولی تو ‎رشیدپور دوست داشتی

یکی از کاربران هم نوشت: ‌شهبازی دو جای اون ۱۵ دقیقه حرف قشنگی زد. یک گفت مگه ما اسکل نظامیم؟ که خب ... دو گفت فکر کردید با رشیدپور و گلزار مشارکت بالا میره؟ که نمیره.

بابک هم به کنایه نوشت: ‌هنوز آقای رشیدپور برنامه‌اش پخش نشده آقای شهبازی استعفا داد و رفت. ای بابا آخه آقای شهبازی مخاطبان چند ده میلیونی‌تون بعد از این برنامه کی رو ببینند؟

علرض: ‌تو دعوای رشیدپور و شهبازی هر طرف کشته شه به نفع مردمه

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار