بازیگر زن بعد از دو طلاق، عشق واقعی را پیدا کرد

داستان پیوند اسکارلت جوهانسون و کالین جست، از اولین ملاقاتشان تا به امروز به عنوان یک زوج قدرتمند، جادوی عشق را در هالیوود نشان می دهد.

بازیگر زن بعد از دو طلاق، عشق واقعی را پیدا کرد

زنهار نیوز : داستان پیوند اسکارلت جوهانسون و کالین جست، از اولین ملاقاتشان تا به امروز به عنوان یک زوج قدرتمند، جادوی عشق را در هالیوود نشان می دهد.

سرنوشت آن ها را به هم نزدیک کرد

آنها اولین بار یکدیگر را در سال ۲۰۰۶ را ملاقات کردند. اگرچه اولین دیدار آنها کوتاه بود، اما زمینه را برای پیوند عمیق تری ایجاد کرد. در سال ۲۰۱۷، زمانی که جوهانسون برای میزبانی برنامه پخش زنده شنبه شب بازگشت، جاذبه ای میان آنها به وجود آمد. این کشش چنان آشکار بود که همه در انتظار علنی شدن رابطه آنها بودند. با این حال، برای چندین ماه، این دو رابطه خود را مخفی نگه داشتند و اجازه دادند که ارتباط روحی آن ها به طور طبیعی رشد کند.

جرقه عشق

اولین طلاق اسکارلت از رایان رینولدز بود و این چالشی بزرگ برای او به حساب می آمد. دومین طلاق او در سال ۲۰۱۷ با همسر سابقش روماین دائوریاک بود. با وجود سختی ها، اسکارلت رشد کرد و به زندگی خود ادامه داد.

او و کالین جست اولین بار در نوامبر ۲۰۱۷، به عنوان یک زوج در موزه تاریخ طبیعی آمریکا در شهر نیویورک دیده شدند. جست اسکارلت را اینطور توصیف کرد: «خیلی خوش مشرب است. خیلی سخت است که چیزی برای شکایت پیدا کنید، او خیلی عالی است. خیلی خوشحالم. من خیلی خوش شانس هستم.»

تحکیم عشق

اسکارلت جوهانسون و کالین جست در ماه مه ۲۰۱۹ پس از دو سال رابطه، نامزدی خود را تایید کردند و در اکتبر ۲۰۲۰ در یک مراسم ساده ازدواج کردند. ازدواج آن ها نقطه عطفی در رابطه آن ها بود.

در دسامبر ۲۰۱۹، جوهانسون برای ششمین بار به برنامه پخش زنده شنبه شب رفت و از این فرصت برای ابراز احساسات قلبی خود نسبت به نامزد محبوبش استفاده کرد و گفت: «این مکان برای من بسیار مهم است. من دوستان زیادی در اینجا دارم و عشق زندگی ام را در اینجا ملاقات کردم.»

ادامه داستان شاد و بی پایان آن ها

1-84

جوهانسون همچنان به عنوان یک بازیگر موفق بر پرده سینما ظاهر می شود و جست همچنان به نوشتن و سرگرم کردن مخاطبان با هوش و شوخ طبع خود در پخش زنده شنبه شب ادامه می دهد، عشق آن ها بیش از پیش افزایش یافته است.

در آگوست ۲۰۲۱، آن ها صاحب اولین فرزند خود به نام کازمو شدند. این زوج، هنوز هم با خوشحالی در کنار هم هستند، در رویدادها شرکت می کنند و خارج از زندگی هالیوودی با هم ارتباط برقرار می کنند و زندگی خود را شادتر از همیشه نگه می دارند.

پذیرش طلاق، به ویژه برای افراد مشهور، دشوار است، زیرا همه در حال تماشای آنها هستند، اما جوهانسون با عشق جست، از آن عبور کرد و با هم رشد کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار