جدایی زوج عاشق‌پیشه هالیوود پس از ۷ سال

سوفیا ورگارا که با سریال تلویزیونی “Modern Family” به شهرت زیادی دست یافت، در سال ۲۰۱۵ با جو مانگانیلو ازدواج کرد. این زوج مشهور که از ابراز عشق خود به یکدیگر ابایی نداشتند، اعلام کردند که جدا خواهند شد!

جدایی زوج عاشق‌پیشه هالیوود پس از ۷ سال

به گزارش زنهار: سوفیا ورگارا که با سریال تلویزیونی “Modern Family” به شهرت زیادی دست یافت، در سال 2015 با جو مانگانیلو ازدواج کرد. این زوج مشهور که از ابراز عشق خود به یکدیگر ابایی نداشتند، اعلام کردند که جدا خواهند شد!

 سوفیا ورگارا هنرپیشه ای که در سال ۲۰۱۵ با همکار خود جو مانگانیلو ازدواج کرد ، قصد جدایی دارد. خبرهای ناخوشی از این زوج که ۷ سال است با یکدیگر به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند ، به گوش رسید. سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو تصمیم به طلاق گرفتند.

این زوج مشهور که در بیانیه مشترکی این جملات را بیان کردند: «ما تصمیم سختی برای طلاق گرفتیم. به عنوان دو نفر که خیلی همدیگر را دوست دارند و به یکدیگر اهمیت می‌دهند، از شما می‌خواهیم که حریم خصوصی ما در مرحله جدید از زندگی‌مان حفظ شود.»

IMG_20230719_143650_042

یک منبع نزدیک به این زوج گفت: «سوفیا و جو مدتی است که به طور جداگانه زندگی می کنند. آنها از یکدیگر فاصله گرفتند تا به آینده خود فکر کنند.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار