مهدی فخیم‌زاده بالاخره به تلویزیون میاید!

خانه‌ای حدود دوطبقه حوالی آزادگان. بازیگران در تکاپوی نوبت گریم و صحبت هستند. وقفه‌ای میان ضبط افتاده و می‌توان گشت و گذار بازیگران بسیاری را دید

مهدی فخیم‌زاده بالاخره به تلویزیون میاید!

به گزارش زنهار به نقل از جام جم: خانه‌ای حدود دوطبقه حوالی آزادگان. بازیگران در تکاپوی نوبت گریم و صحبت هستند. وقفه‌ای میان ضبط افتاده و می‌توان گشت و گذار بازیگران بسیاری را دید. آنهایی که نوبت ضبط‌شان نیست در طبقه اول نشسته‌اند و صحبت می‌کنند و گپ‌وگفت‌شان گل انداخته. اینجا فقط یکی از حدود ۱۰۰ لوکیشنی است که سریال بازپرس برای نهایی کردن این مجموعه به آن قدم گذاشته‌است.

سریال بازپرس به واسطه دست گذاشتن روی نقاط حساس از همان ابتدای انتشار خبرش بحث برانگیز شد. این مجموعه قصد دارد به مسأله فساد اقتصادی و برخی آقازاده‌هایی بپردازد که پرونده‌شان در مجامع قضایی باز است. آن‌طور که عوامل این سریال می‌گویند، پژوهش‌های زیادی برای آن صورت گرفته و تلاش شده حرف تازه‌ای در حوزه نمایش داشته‌باشد. این مجموعه که با هنرمندی محسن قصابیان، سوگل طهماسبی، مهدی فخیم‌زاده، فریبا متخصص و...تولید شده، نمایشی از چالش‌های یک بازپرس است که وارد رسیدگی به مفاسد اقتصادی می‌شود. صدرا همان بازپرس سریال است که به مرور درگیر این پرونده‌ها می‌شود و می‌کوشد دست متخلفان را رو کند. جام‌جم به بهانه آغاز پخش این مجموعه از شبکه یک، مروری بر قصه و نقش‌ها داشته و با عوامل آن گفت‌وگو کرده‌است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار