در هفته‌ای که گذشت؛ سینمای ایران ۲۳ میلیارد فروخت

آمار هفتگی سایت رسمی سامانه فروش بلیط سینما‌های کشور، از حضور ۵۰۰ هزار مخاطب سینمایی و فروش ۲۳ میلیاردی فیلم‌های در حال اکران خبر می‌دهد.

در هفته‌ای که گذشت؛ سینمای ایران ۲۳ میلیارد فروخت

به گزارش زنهار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سینمای ایران این هفته در مجموع میزبان ۵۵۷ هزار مخاطب بود که توانست ۲۳ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۴۳۱ هزار فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی داشته است.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند به روی پرده سینما‌های کشور رفت. «فسیل» این هفته با فروش ۲۵۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان همچنان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

«شهر هرت» کاری از کریم امینی امینی است که با فروش ۱۳۴ هزار بلیط سینما توانست ۵ میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی «کت چرمی» کاری از حسین میرزامحمدی که از  ۱۷ خرداد روی پرده سینما‌ها رفته است با فروش ۳۸ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی که پس از سه سال وقفه اکران، از  ۱۷ خرداد روی پرده سینما‌ها رفته است با فروش ۳۰ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان در رتبه چهارم گیشه قرار دارد.

فیلم سینمایی «عروسی مردم» کاری از مجید توکلی با فروش ۲۷ هزار بلیط، یک ملیارد و ۱۶۳ میلیون تومان فروخت و در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار