با بلیط ۱۰۰میلیونی کنسرت رپر معروف، برگ‌های یک ایران ریخت

اخیرا تبلیغ کنسرت شایع در استانبول دیده شده که قیمت بلیط آن، توجه برانگیز بوده.

با بلیط ۱۰۰میلیونی کنسرت رپر معروف، برگ‌های یک ایران ریخت

به گزارش زنهار به نقل از برترین‌ها: محمدرضا شایع بچه جنوبی ترین نقطه شهر تهران است که در سال ۱۳۸۸ وقتی ۱۱ ساله بود به غرب تهران نقل مکان کرد، وی ابتدایی ترین کار خود را در سال ۱۳۸۹ و در سن ۱۷ سالگی منتشر کرد. اخیرا تبلیغ کنسرت وی در استانبول دیده شده که قیمت بلیط آن، توجه برانگیز بوده. آن طور که گفته شده، قیمت این کنسرت ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده که برخی این قیمت بالای بلیط را غیرمنصفانه توصیف کردند اما برخی کاربران در مقابل آن ایستادند، قابل ذکر است که برخی اشاره کرده‌اند این قیمت برای جایگاه VIP است. این خواننده مشهور، در مقطعی به دلیل حضور امیر جعفری و مهرداد صدیقیان در آلبوم آماده‌باش، بر سر زبان‌ها افتاده بود.

یکی از اهنگ هایی که در پاییز سال گذشته، در توییتر توجه کاربران را جلب کرده بود، آهنگ «تلو» شایع بود که قسمتی از این آهنگ، در ماجرای قیمت بلیط کنسرت موج جدیدی ایجاد کرد.

یکی از کاربران در این باره، این کنسرت را نسبت به مبلغ آن، کم‌ارزش‌تر خوانده و نوشته: الان یعنی جدی جدی ۱۰۰ میلیون پول بلیت کنسرت شایع رو می‌دید تا با شایع یک‌صدا بخونید «تو خیابونا بودم با بی‌پولا بودم»؟

علی که به نظر میامد از طرفداران شایع است، نظرات علیه این کنسرت را قضاوت کرد: باز شروع شد! دوست عزیز خیلی سادس اگه از ی رپر یا آرتیستی خوشت نمیاد مثل ادم بگو سلیقه ی من نیست این بازی ها چیه دیگه

آقای ایکس هم با علی هم نظر بود و با لحن تندتری نوشت: سال پیش هم همینا رو گفتین اولا.. قیمت بلیط دست برگزار کننده‌س دوما. کسی که دوست نداره میتونه نره یا اینکه بلیط ارزونتر بخره سوما. جان خودتون اگه این چیزا رو فالو دارید منو انفالو کنید.

مهرداد، آماری ارائه کرد که قابل استناد نیست، اما قابل تامل است: قیمت بلیط جایگاه vip کنسرت شایع (رپر) تو ترکیه : ۱۰۰ میلیون تومن ناقابل. قیمت بلیط کنسرت امینم : ۱۳۷ دلار معادل؛ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزارتومنه.

به نظر میاید آمار کاربری به اسم راهزن توییتر، واقع‌بینانه باشد: وقتی فقط یه چی از چنلای تلگرامی میبینی و کپی میکنی: اولا داداش اون ۸۰۰ دلار برای ۱ نفر نیست برای چندین نفره بعدشم جایگاه وی آی پیه میفهمی؟ جایگاه عادی ۵۰ و ۷۵ دلاره که در مقایسه با بلیط کنسرتای زدبازی(۱۰۰ دلار)و تتلو(۵۰۰ دلار) هیچی نیست لطفا یکم مطالعه و تحقیق کنید بعد حرف بزنید

نیکا هم در این راستا، با بسیاری از کاربران هم نظر بود و کوتاه نوشت: کلا ۵۵ تا ۸۰ دلاره دیگه اون وی آی پیاش که سال پیش فقط دوستای خودش بودن اون قیمتاست

معین، سعی کرده دقیق و بی‌حاشیه، واقعیت را بگوید: لژ طبقه پایین شروع قیمت از ۸۸۰ دلار لژ طبقه بالا شروع قیمت از ۳۵۰ دلار کرال شروع قیمت از ۵۰۰ دلار ۵۵تا ۸۰ دلار بلیت به صورت ایستاده(بدون صندلی) رو به روی استیجه اکثرا اینطور که خود جعفری استوری کرده. اعداد و ارقام دقیقا طبق سایت و استوری جعفریه از خودم نزدم چیزی.

کارامل قهوه‌ای کوتاه و مختصر، از زاویه دیگر ماجرای نگاه کرده: من خودم فنشم ولی یکی اینو درک نکردم که چطوری تو ایران موزیک میده ترکیه کنسرت میزاره؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار