المیرا دهقانی با لباس عروس چشم‌ها را به خود خیره کرد

المیرا دهقانی بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که هیچگاه عکس با لباس عروسی نداشت تا اینکه حالا فیگورای عروسیه خانوم همرو متعجب ساخت.

المیرا دهقانی با لباس عروس چشم‌ها را به خود خیره کرد

به گزارش زنهار؛ المیرا دهقانی از بازیگرای مشهور و محبوبی محسوب میشه که شاید خیلی با اسم و رسم شهرت آنچنانییی نداشته باشه اما سابقه کاری خوبی داره و تا به اینجا تونسته هوادارای بسیاری رو جلب خودش کنه. المیرا دهقانی اولین بار در سریال "همه چیز آنجاست" بود که دیده شد و نقش دختری پولدااار رو ایفا کرد. البته که این نقش کاملا به این چهره میومد چرا که المیرا دهقانی فیس و ظاهری کاملا لاکچری طور داره و از اونجایی که چهره ای عمل کرده و ژذااب هم برای خود ساخته، برای چنین کاراکترهایی به شدت مناااسبه!

المیرا دهقانی به تازگی از همسرش در اینستاگرام رونمایی کرده اما تا پیش از این بیشتر تصاویری که از خود میگرفت رو منتشر میکرد. اما اینبار المیرا بانو زد تو کار لباس عروس پوشیدن و گرفتن ژستای عجیب غریب! این در حالی بود که المیرا دهقانی اصلا تو فاز این جور عکسا و مدل لباس پوشیدنا نیست و بیشتر لاکچری طور استایل میزنه. در ادامه تصاویری که ازش گفته شد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

المیرا+دهقانی

 

 

Untitled

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار