بازیگر معروف زن در آمریکا حجابش را برداشت +عکس

لادن طباطبایی بی حجاب ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در این ویدئو در برنامه ای در شبکه من و تو حضور پیدا کرده و در مورد بیماری اوتیسم توضیح می دهد.

بازیگر معروف زن در آمریکا حجابش را برداشت +عکس

به گزارش زنهار؛ این بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۹۴ به آمریکا مهاجرت کرده بود. وی دختری مبتلا به بیماری اوتیسم دارد.

 

لادن طباطبایی بی حجاب

 

لادن طباطبایی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۴۹ در تهران می باشد .لادن طباطبایی با سعید تهرانی که از بازیگران بود ازدواج کرد ولی ازدواجشان به جدایی کشید . حاصل  ازدواج  لادن طباطبایی دختری به نام سها می باشد که مبتلا به اوتیسم است و لادن طباطبایی به خاطر دخترش برای همیشه به آمریکا مهاجرت کرد.

لادن طباطبایی که او را با بازی در سریال هایی مانند ولایت عشق و خواب و بیدار و همچنین تئاتر هایی مثل لیلی بی مجنون و کارهای سینمایی با کارگردانان مطرحی چون مسعود کیمیایی برای فیلم جرم ، شهرام شاه حسینی برای فیلم زن ها فرشته اند ، حسن فتحی برای فیلم ازدواج به سبک ایرانی ، تهمینه میلانی برای فیلم واکنش پنجم و کیومرث پوراحمد برای فیلم خواهرن غریب وبازی در کنار مرحوم خسرو شکیبایی بیاد می آوریم. دیشب خبر کشف حجاب لادن طباطبایی منتشر شد.

لادن طباطبایی بی حجاب

 

در سال ۹۱ با حضور در برنامه هفت صدا وسیما از خداحافظی همیشه ی خودش از دنیای تلوزیون و سینما خبر داده بود، سال ۹۴ به همراه دختر خود سها که مبتلا به اوتیسم بود از ایران به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. از سال ۹۴ تا به امروز خبری از این بازیگر منتشر نشده بود تا اینکه دیشب خبر از کشف حجاب لادن طباطبایی منتشر شد .این بازیگر با ظاهری بدون حجاب در یکی از شبکه های فارسی زبان ماهواره ای خارج از کشور حاضر شد و درباره بیماری اوتیسم به صحبت پرداخت.

لادن طباطبایی بی حجاب با دخترش

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار