جزئیات جدید بی احترامی به نامزد رونالدو توسط عربستانی ها+عکس مثبت 18

کریستیانو رونالدو بعد از قرارداد با تیم النصر عربستان، با خانواده اش برای زندگی به این کشور سفر کردند اما با بی احترامی و توهین هایی روبه رو شدند.

جزئیات جدید بی احترامی به نامزد رونالدو توسط عربستانی ها+عکس مثبت 18

به گزارش زنهار؛ رونالدو ستاره فوتبال جهان که به تازگی با قراردادی دو سال و نیمه به تیم النصر عربستان پیوسته و با خانواده خود به این کشور سفر کرده است، پس از مراسم باشکوه معارفه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض با حواشی عجیب و توهین آمیزی روبرو شد که واکنش طرفداران اسطوره پرتغالی و عصبانیت آنها را در پی داشت .

 

کریستیانو رونالدو

اختصاص عنوان کنیز به نامزد رونالدو؟!

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال که این روزها در صدر اخبار قرار دارد و رقم قرارداد و امکانات لاکچری او در عربستان توجه بسیاری از خبرگزاری ها را به خود جلب کرده، با حاشیه جدیدی روبرو شده است و در زمان حضور او و خانواده‌اش در عربستان یک اتفاق عجیب رخ داده است.

ماجرا از این قرار است که عکسی از پاسپورت جورجینا رودریگز نامزد رونالدو منتشر شده که نشان می‌دهد او به عنوان ملک یمین یا همان کنیز رونالدو سفر کرده است! این تصویر در فضای مجازی بسیار وایرال شده و واکنش تند طرفداران رونالدو را در پی داشته اما هنوز واکنشی از مهاجم تازه وارد تیم النصر و نامزد او جورجینا در مورد این تصویر نشان داده نشده است.

البته مشخص نیست که این تصویر منتشر شده، حقیقی است یا حقه ای برای دریافت بازدید؛ اما در هر صورت چنین معنایی دارد و فعلا هیچ واکنشی از سوی باشگاه یا خود رونالدو را به همراه نداشته است.

خانواده رونالدو در عربستان

مختصر بیوگرافی کریستین رونالدو و همسر و فرزندانش

کریستیانو رونالدو و جورجینا در سال 2016 زمانی که او در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار می‌کرد، آشنا شدند. در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد اما بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد، او در سال 2010 برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند.

رونالدو پس از آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد. رونالدو در 18 آوریل 2022 باز هم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند، اما نوزاد پسر در هنگام زایمان فوت کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار