خوشگل ترین و منشوری‌ترین عکس از آیسان سریال سقوط+تصاویر منشوری

الناز ملک بازیگر نقش آیسان سریال سقوط در صفحه رسمی خود، تصویری از خود با لباسی زیبا به اشتراک گذاشت.

خوشگل ترین و منشوری‌ترین عکس از آیسان سریال سقوط+تصاویر منشوری

به گزارش زنهار؛ الناز ملک بازیگر خوش آتیه سینمای ایران که این روزها با بازی در سریال نمایش خانگی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در نقش آیسان به شهرت قابل توجهی دست یافته است، در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود منتشر نمود که در فضای مجازی واکنش های مختلفی را در پی داشت.

الناز ملک

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

نقش الناز ملک در سریال سقوط

با انتشار اولین قست سریال نمایش خانگی سقوط که با حواشی مختلفی همراه بود، الناز ملک بازیگر تئاتر بسیار خوش درخشید و با ارائه بازی قابل قبول در قسمت اول این سریال توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

الناز ملک در این سریال نقش آیسان را ایفا کرده است، دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود اما این زوج در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. خانم بازیگر به زبان تُرکی مسلط بوده و در سکانس هایی از سریال امنیتی سقوط به این زبان سخن می گوید.

الناز ملک و سجاد بابایی

الناز ملک در نقش آیسان و سجاد بابایی در نقش ژاکان در سریال سقوط

سریال نه قسمتی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده نمایش خود را از روز 15 دی‌ماه آغاز کرده و هر هفته روز «پنج شنبه» ساعت 8 شب از پلتفرم نمایش خانگی «فیلیمو» پخش می شود.

مختصر بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک بازیگر متولد دهه هفتاد است، او از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد که در عرصه تئاتر درخشیده و درنمایش مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است.

آیسان سریال سقوط

الناز ملک در سریال سقوط

الناز ملک برای اولین بار با بازی در سریال سقوط مقابل دوربین رفت و با ایفای نقش آیسان در این سریال به شهرت رسید. الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت داشته و در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار