لباس عروس لاکچری بازیگر زن مشهور ایرانی +عکس

سوگل طهماسبی از بازیگرای جذابیه که یه صدباری لباس عروس پوشیده اما حتی یکبارم از شادوماد عکس و فیلم نزاشته که هیچ، تنهاییم میره برا حرکات!

لباس عروس لاکچری بازیگر زن مشهور ایرانی +عکس
به گزارش زنهار؛ سوگل طهماسبی رو میشه از بازیگرای خوش فیسی دونست که نچرااال خوشگله و خدا خودش شخصا ایشون رو نقاشی کرده. سوگل طهماسبی گرچه یه هنرمند سینمایی نیست و با پرده سینما چندان کاری نداره، اما با همون جعبه جادویی تونست خودش مشهور و البته محبوب دلها کنه. سوگل طهماسبی اغلب نقش خانومای مثبت رو داره و کلا فیس و اخلاقش یه جوریه که حتی اگه منفی هم باشه باز مخاطب منتظره تا یه جای داستان ایشون برگرده به راه راست!!

سوگل طهماسبی یه دختر دهه شصتیه که شاید ظاهرا مظلوم باشه اما باطنن شیطنت خاص خودش رو در خط قرمزای مشخص شده برای خودش داره و اصلاااا روحیه خشکی نداره. سوگل طهماسبی در صفحه اینستاگرامش نیز تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه و ابدا از خانوادش چیزی نمیذاره، حتی شوهرش! این بازیگر جوان کشورمون سال گذشته ازدواج کرد اما خب سر سوزن هم از همسرش رونمایی نکرد و تنها خود را با لباس های مختلف سفید نشون داد. در ادامه نمونه هایی از تصاویر خانوم بازیگر را مشاهده میکنید که برای همه عجیب بود چرا آقاشون از دیده شدن فراریه!

unknown_73004421_491396761476521_8386095595716111423_n

 
 
 
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار