دعوای بی بی سی و اینترنشنال بالا گرفت پته همدیگر را روی آب ریختند!

انتشار فایل صوتی منتشر شده از خبرنگار بی بی سی فارسی با واکنش تلویزیون اینترنشنال روبرو شد و دعوا بین این دو رسانه تروریستی بالا گرفت.

دعوای بی بی سی و اینترنشنال بالا گرفت پته همدیگر را روی آب ریختند!

به گزارش منیبان، در هفته گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی بی سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که هدف پشت پرده آشوب طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است! او مشخصاً خبر می‌دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب (تجزیه طلب) گفت‌وگو و به آنها تریبون داده شود!

همچنین بررسی خبرنگاران  نشان می‌دهد که در این مدت اینترنشنال با ۲۵ حزب تجزیه‌طلب ۱۲۰  گفت وگو گرفته و پخش کرده است.

حالا پس از انتشار این گفت‌وگو، اینترنشنال که نقشه‌های خود توسط بازوی دیگر اپوزیسیون نقش بر آب می‌بیند، گزارش تندی را علیه رعنا رحیم‌پور و رسانه BBC فارسی منتشر کرده است.

اینترنشنال گزارش خود علیه رعنا رحیم پور را با این جمله آغاز می کند: «وکیل مدافع شیطان یا خبرنگار بی طرف بی بی سی»، سپس هرگونه سندی علیه وی دارد و ندارد را روی داریه می ریزد.

 سپس این رسانه ای که دوست دارد خودش را مدعی آزادی بیان معرفی کند، آشکارا خواهان برخورد شدید با این خبرنگار و دیگر رسانه مستقر در لندن می شود. البته همه می‌دانند که این ژست های آزادی بیان از رسانه‌ای که پولش را بن سلمانی می دهد که خاشقچی، خبرنگار مخالف خودش را به شدیدترین شکل ممکن به قتل می‌رساند نمی آید.

در ادامه این گزارش که نشان از بالاگرفتن دعوای دو رسانه لندنی دارد، اینترنشنال با لحن طلبکارانه می گوید  BBC با پول مالیات مردم بریتانیا و کارکنان اینترنشنال اداره می‌شود.

در بخش دیگری از این گزارش ۱۰ دقیقه ای که نشان می دهد که چقدر اربابان سعودی شبکه اینترنشنال  از رو شدن سیاست‌هایشان عصبانی هستند، BBC را بارها «آیت الله بی بی سی» خطاب می کنند.

بررسی عملکرد ۵ رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در ۴۶ روز (۲۳ شهریور تا ۹ آبان) مجموعا ۳۸۰۰۳ دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند که در این میان BBC فارسی ۶۵ درصد، ایران اینترنشنال ۶۴ درصد و  من و تو ۵۴ درصد از  حجم اخبار منتشر شده شان دروغ بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار