جنیفر آنیستون: به دور از چشم برد پیت سعی کردم باردار شوم

جنیفر آنیستون، بازیگر زن معروف هالیوودی پس از مدتها سکوت درباره شایعات منتشر شده از زندگی شخصی اش، حقیقتی را فاش کرد.

جنیفر آنیستون: به دور از چشم برد پیت سعی کردم باردار شوم

به گزارش زنهار؛ جنیفر آنیستون ستاره 53 سریال دوستان، برای اولین بار در مورد مشکل کاملا شخصی خود صحبت کرد و پس از مدتها سکوت در مقابل شایعات بارداری اش، بالاخره حقیقت را با مخاطبان در میان گذاشت.

جنیفر آنیستون توانایی بچه دار شدن به شکل طبیعی را ندارد و به دلیل مشکل باروری اش، تحت درمان ناباروری قرار گرفته است. نامزد سابق برد پیت در توضیح همین موضوع گفت که تمام مدتی که در مورد بارداری او شایعاتی منتشر می شد، او درگیر دوران سخت درمان IVF بوده و سعی داشت بدور از چشم رسانه ها، صاحب فرزند شود که در این مسیر ناموفق بود.

جنیفر آنیستون

حالا او برای اولین بار فاش می‌کند که در میان آن همه حرف زدن و تحریک عمومی در مورد چیزی بسیار شخصی، به طور خصوصی سعی کرده باردار شود، اما موفقیت آمیز نبود.

بیوگرافی جنیفر آنیستون

جنیفر جوآنا آنیستون بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی متولد 11 فوریهٔ 1969 از پدری یونانی و مادری آمریکایی در شهر شرمن اوکسِ لس‌آنجلس واقع در کالیفرنیا بدنیا آمد. دو برادر ناتنی دارد. پدر جنیفر آنیستون، جان آنیستون بازیگر بوده و نانسی داو مادر جنیفر به واسطه ی ازدواج با جان، در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت. جنیفر دو برادر دارد، نام برادر ناتنی مادری؛ جان مالیک و نام برادر ناتنی پدری، الکس آنیستون است.

بارداری جنیفر انیستون

فیلم های جنیفر آنیستون

او در آثاری چون دوستان، راز جنایت، دامپلین، برنده های زرد، مک و من، بروس قادر مطلق، و سپس بالی آمد، جدایی و... به ایفای نقش پرداخته است. آنیسون برای نقش آفرینی باورنکردنی خود در مجموعه تلویزیونی محبوب دوستان برنده جوایز Primetime Emmy، جوایز گلدن گلوب و جوایز SAG شده است. آنیستون با 1 میلیون درآمد برای هر قسمت،در طول فصل‌های نهم و دهم مجموعه تلویزیونی دوستان، به یکی از پردرآمدترین بازیگران تلویزیون در تمام دوره‌ها تبدیل شد.

علاوه بر این، جنیفر برنده جوایز SAG برای نقش آفرینی در سریال برنامه صبحگاهی Apple TV شده و چند باری نیز نامزد دریافت جوایز برای نقش هایش در سریال های تلویزیونی و فیلم های مختلف گردیده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار