سیما تیرانداز: این آقاهه عشق منه

سیما تیرانداز، بازیگر سریال ستایش با انتشار تصویری زیبا و پر از مهر و علاقه، عشق خود را به همه معرفی کرد.

سیما تیرانداز: این آقاهه عشق منه

به گزارش زنهار؛ سیما تیرانداز که خیلی ها او را با نقش عفت در سریال دودکش می شناسند، علاقه ی بسیاری به پسرش رایان دارد و به بهانه های مختلف، تصویری از او در صفحه رسمی خود منتشر می کند. یکی از عکسهای رایان با جمله ی جذابی از طرف سیما تیرانداز همراه بود و خانم بازیگر او را عشق خود خطاب کرد.

فرزند سیما تیرانداز

مختصر بیوگرافی سیما تیرانداز، بازیگر نقش عفت سریال دودکش

سیما تیرانداز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال 1349 در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری می باشد. خانم بازیگر اولین تجربه حرفه ای خود در سینما را با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون و اولین تجربه بازی در تلویزیون را با فصل سوم سریال آئینه کسب نمود اما با ایفای نقش در سریال دودکش، پادری و ستایش به اوج شهرت دست یافت.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز/ عکس از امیر حق بر

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در ستایش، یک پسر به نام رایان جوزانی دارد که در بیشتر مصاحبه هایش او را اولویت اول زندگی خود می داند و بارها گفته است که اگر شغلش به فرزندش آسیب وارد نماید، به راحتی آن را کنار خواهد گذاشت!

سیما تیرانداز و پسرش

فیلم های سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر نقش عفت سوزنچیان در دودکش در آثاری چون ستایش، حلقه سبز، زندگی، وکلای جوان، بی بی یون، دومین انفجار، خانه امن، از یادها رفته، رانت خوار کوچک، بچه مهندس، پادری، هیولا، دراکولا، شب های مافیا و... ایفای نقش نموده است.

چند عکس زیبای دیگر از سیما تیرانداز و پسرش رایان

بچه سیما تیرانداز

سیما تیرانداز و پسرش رایان/ عکس از پیام ایرایی

عشق سیما تیرانداز

رایان جوزانی

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار