همسر بازیگر مرد معروف مدل شد +عکس

مونا فائزپور همسرِ احمد مهرانفر که یه مدل تموم عیار تو فضای مجازی به حساب میاد، اخیرا از عکس آتلیه ای و ژیگولش که سوپر خلیجیه رونمایی کرد!

همسر بازیگر مرد معروف مدل شد +عکس

به گزارش زنهار؛ احمد مهرانفر بازیگر محبوب سینما و تلویزیونه که بیشتر ایرانیا او رو به اسم ارسطو میشناسن. از اونجایی که احمد مهرانفر تابحال نقش های خاطره ساز و جذابی بازی کرده، اسم او نه تنها در میان علاقه مندان به سریال های تلویزیونی، بلکه در فضای مجازی هم حسابی پیچیده که البته بخشی از اون هم بخاطر داشتن همسر مدل و خیلی ژیگوله. زنِ احمد مهرانفر که تو اینستا واسه خودش یه اعجوبه در زمینه مد به حساب میاد، با کلی استایلای ژَذاب و تو دل برو ترکیبی در کنار آقاشون ساخته شاهانه!

 

زنِ احمد مهرانفر یا همون مونا فائزپور که این روزا یه پا کینگ فضای مجازی شده، چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در میکاپ اونم از جنس خلیجی نشون میده. البته از اونجایی که خانوم خانوما علاقه زیادی به عینک آفتابی زدن داره و دلش میخواد بیشتر تو عکساش با عینک بره تو فاز گنگ بالا، تو این فوتوش چندان میک غلیظ چشماش پیدا نیست ولی همونقدری که پیداس مشخص میکنه مونا خانوم حسابی میخواد ژَذابیت هاشو به رخ بقیه بکشه، اونم یه طوری که انگاری رسما میون مدلا هیچ کس شبیهش نخواهد اومد.

 

فائز

 
 
 

رسیدن به درآمد روزانه 1 میلیون دیگه یک رویا نیست! کلیک کن

Annotation 2022-11-08 130231

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار