مهاجم مغضوب استقلال مقابل پرسپولیس کولاک خواهد کرد

احتمال دارد مهاجم نیمکت نشین این فصل استقلال در بازی های آینده این تیم بصورت فیکس به میدان برود.

مهاجم مغضوب استقلال مقابل پرسپولیس کولاک خواهد کرد

به گزارش زنهار، ارسلان مطهری در ابتدای این فصل توسط مسئولان باشگاه استقلال قرار بود از لیست این فصل آبی‌پوشان کنار گذاشته شود اما او به درخواست مدیران باشگاه پاسخ منفی داد تا همچنان استقلالی بماند و مسئولان باشگاه نیز نتوانند کاوه رضایی را وارد لیست این فصل کنند. به همین دلیل مطهری مورد غضب سرمربی پرتغالی تیم قرار گرفت و در اکثر دیدارهای لیگ از لیست ساپینتو خط می خورد. البته در یکی – دو بازی بصورت نیمکت نیشن برای دقایقی به میدان رفت.

اما در هفته یازدهم ریکادو ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل آسیب دیدگی پیمان بابایی مهاجم تیمش مجبور شد ارسلان مطهری مهاجم ناراضی تیمش را در ترکیب فیکس مقابل هوادار قرار دهد. این توفیق اجباری باعث شده تا دقیقه ۸ دیدار استقلال برابر هوادار ارسلان مطهری با یک پاس زیبا محمد محبی را در موقعیت گل قرار دارد و این ملی‌پوش استقلال گل اول را وارد دروازه حریف کند.

مطهری در دیدار سوپر جام مقابل نساجی نیز در ترکیب استقلال قرار گرفت و دقیقه ۵۱ دیدار استقلال برابر هوادار ارسلان مطهری روی ارسال کرنر مهدی مهدی پور با یک ضربه سر زیبا دروازه نساجی و علیرضا حقیقی را باز کند.

با توجه به اینکه در دو بازی متوالی آبی پوشان ، مطهری یک پاس گل داده تا استقلال برابر هوادار ۳ امتیاز کسب کند و مقابل نساجی گلزنی کند تا آبی پوشان قهرمان سوپر جام شوند ، این احتمال داده می شود که ساپینتو در پازل تاکتیکی خود تغییراتی را بوجود آورد و به جای پیمان بابایی در بازی های آینده از مطهری به عنوان مهاجم نوک استفاده کند.

البته با توجه به اینکه بازی های لیگ برتر تا بعد از رقابتهای جام جهانی تعطیل خواهد بود ، و در هفته دوازدهم استقلال باید در دربی تهران برابر پرسپولیس به میدان برود ، احتمال بازی کردن مهاجم مغضوب آبی پوشان وجود دارد. چراکه مطهری سابقه خوبی در دربی دارد و تا حالا توانسته است ۳ گل وارد دروازه سرخپوشان کند .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار