عکس های خجالت آور مهناز افشار باز هم حاشیه ساز شد!/ تصاویر

​مهناز افشار بازیگری که مدت هاست به آلمان مهاجرت کرده است تصویری با نمای جدید از خود منتشر کرد که در ادامه خواهید دید.

عکس های خجالت آور مهناز افشار باز هم حاشیه ساز شد!/ تصاویر

به گزارش زنهار، مهناز افشار بازیگر سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

3734734

مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال ۱۳۷۹ شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

45646465

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار