دعوای همسر اول و دوم شهاب حسینی در فضای مجازی باعث آبروریزی شد!/ عکس

پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با انتشار یک استوری به ازدواج شوهرش واکنش نشان داد.

دعوای همسر اول و دوم شهاب حسینی در فضای مجازی باعث آبروریزی شد!/ عکس

به گزارش زنهار،  شهاب‌ حسینی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد.

3723424

همسر دوم شهاب حسینی کیست؟

ساناز ارجمند سال ۱۳۶۹ در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد

شروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود ، رسما برای بار دوم ازدواج کرد ، این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است!

آقای بازیگر با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که اولین بار در اکران فیلم «شین» در کنار هم اولین بار دیده شدند

رونمایی از همسر دوم:

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در اکران فیلم «شین» آقای شهاب حسینی اولین بار از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» به صورت رسمی رونمایی کرد.

شهاب حسینی متولد ۱۳۵۲ و همسر دوم ایشان ساناز ارجمند سال ۱۳۶۹ به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به ۱۷ سال می رساند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار