ترامپ زندگی بازیگر زن را بهم ریخت

جنیفر لارنس: شما باید سیاسی باشید؛ اینجا سیاست دارد آدم‌ها را می‌کشد. رابطه‌ام با خانواده‌ام بعد از انتخاب ترامپ تیره و تار شد

ترامپ زندگی بازیگر زن را بهم ریخت

به گزارش زنهار؛ جنیفر لارنس که با فیلم «گذرگاه» (Causeway) در جشنواره فیلم تورنتو حضور دارد، گفتگویی مفصل درباره این فیلم با مجله ووگ انجام داده است.

این فیلم که اولین تجربه فیلمسازی «لایلا نویگاباور» است درباره یک سرباز زن آمریکایی (لارنس) است که بعد از یک آسیب مغزی به آمریکا برمی‌گردد و آنجا با یک تعمیرکار با بازی برایان تایری هنری، ارتباط برقرار می‌کند.

لارنس اصالتا متعلق به شهر لوئیس ویل در ایالت کنتاکی و از خانواده‌ای جمهوری‌خواه است که در سالهای اخیر و پس از انتخابات سال 2016 سیاست رابطه او و خانواده‌اش را بدتر هم کرده است:

«من برای 5 سال اخیر بسیار سخت تلاش کردم که پدرم و خانواده‌ام را ببخشم و تلاش کنم این را بفهمم که اطلاعاتی که آنها می‌گیرند و زندگی که می‌کنند متفاوت است.

من واقعا تلاش کردم و واقعا نمی‌توانم. نمی‌توانم، ببخشید که ناگهان عصبی می‌شوم ولی نمی‌توانم با آدمهایی سروکار داشته باشم که می‌گویند سیاسی نیستم. شما در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنید. شما باید سیاسی باشید، اوضاع خیلی خراب است و سیاست دارد آدم‌ها را می‌کشد.»

لارنس در این گفتگو می‌گوید که زمان بزرگ شدنش، درست مثل هواداری تیم فوتبال جمهوری خواه بود و شدیدا هم طرفدار هیلاری کلینتون نبود، اما انتخاب ترامپ برایش بسیار ناراحت کننده بود:

«این قلب من را می‌شکند که بین انتخاب یک زن و یک شیشه بسیار خطرناک مایونز، همه گفتند خب نمی‌شود رئیس جمهور زن داشته باشیم.

پس برویم سراغ شیشه مایونز!» اوضاع با انتخاب قاضی دادگاه عالی جمهوری خواه توسط ترامپ و برداشت حق سقط در این دادگاه برای لارنس بدتر هم شده:

«من نمی‌خواهم خانواده‌ام را بی‌اعتبار کنم، اما می‌دانم خیلی از افراد دیگر هم در وضعیت مشابهی با خانواده خود هستند. شما چطور می‌توانید دختری را از نوزادی بزرگ کنید و باور نداشته باشید که او لایق برابری است؟ چطور؟»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار