کمند امیرسلیمانی: این روزها خیلی‌ها مافیا بازی می‌کنند

کمند امیرسلیمانی که بازی‌اش در سریال جدید «بی‌همگان» به جای زنده‌یاد زهره فکور صبور به پایان رسیده است، برای این پروژه که در آستانه پخش قرار دارد، آرزوی موفقیت کرد.

کمند امیرسلیمانی: این روزها خیلی‌ها مافیا بازی می‌کنند

به گزارش زنهار؛ او گفت: «بی‌همگان» با پایان ماه صفر به آنتن می‌آید و امیدوارم زحماتی که گروه تولید ماه‌ها برای این سریال کشیدند، نتیجه بدهد و مجموعه پرمخاطبی شود.

سریال «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است و بازیگرانی چون مهدی سلطانی، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، نسرین بابایی و ... در آن ایفای نقش دارند.  

امیرسلیمانی پیش از اینکه مقابل دوربین «بی‌همگان» برود به ایسنا اعلام کرده بود که می‌خواهد کار نیمه‌تمام زهره فکورصبور را در این دنیا به پایان برساند. او اکنون در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اینکه کار چطور پیش رفت و راضی بود؟ گفت: بازی‌ام در «بی‌همگان» تمام شده و کار هم اخیرا به پایان رسید و بعد از ماه صفر قرار است به روی آنتن برود. امیدوارم توانسته باشم مسئولیتی که بر عهده داشتم به خوبی انجام بدهم چون به هر حال کار من نبوده و من از ابتدا در داستان سریال حضور نداشتم و اطلاعات کافی نداشتم، فقط آن را اجرا کردم تا هم بتوانم کمکی به پروژه کرده باشم و هم اینکه نقش ناتمام زنده یاد زهره فکور صبور را در دنیا به پایان برسانم.

وی اظهار کرد: امیدوارم زحمات گروه که چندین ماه برای سریال وقت گذاشتند، نتیجه بدهد و کار خوبی از آب دربیاید که البته حتماً هم همینطور است ولی امیدوارم کار پرمخاطب هم باشد.

ادامه «شب‌های مافیا» موثر است؟ 

کمند امیرسلیمانی که از بازیکنان بخش فینال مسابقه «شب‌های مافیا» بود، درباره‌ی بازخوردهای این مسابقه و اینکه آیا ادامه سری جدید این رئالیتی‌شو بدون سعید ابوطالب موثر خواهد بود نیز مطالبی را عنوان کرد.

او «شب‌های مافیا» را یک رئالیتی‌شوی موفق معرفی کرد و گفت: شب‌های مافیا را خیلی دوست داشتم و بازخوردهای خوبی هم از آن گرفتم. تقریباً الان هرکجا که می‌رویم همه مافیا بازی می‌کنند و کار را دنبال می کنند، این نشان می‌دهد کار موفقی بود اما طبق گفته خود آقای ابوطالب دیگر ظرفیت «شب‌های مافیا» تکمیل شده بود و ادامه‌اش تکرار بود. ایشان اخیرا رئالیتی شو «پدرخوانده» را شروع کرده‌اند و من هم افتخار بازی در بخشی از این کار را داشتم. شخصیت‌ها و نحوه بازی در این رئالیتی شو هم برای بازیکنان و هم برای تماشاچیان سخت‌تر و پیچیده‌تر است. از طرفی تدابیری هم که در سری‌های قبل مافیا برای مردم شبهه برانگیز بود، در اینجا هم در نظر گرفتند که کاملا مشخص باشد خود افراد تیم بازی می کنند.

بازیگر سریال‌های پدر سالار، همسایه ها، همسران، معمای شاه و گاندو در پایان اعلام کرد که این روزها مشغول بازی در سریال «محرمانه» محمود معظمی است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار