جشن تولد شگفت انگیز بازیگر زن مشهور بر فراز آسمان!/ عکس

بهناز جعفری بازیگر سریال نیسان آبی که یه سر داره و هزار سودا، با یه استایل فضایی رفته تو برج و تولد این فنتیش بدجور اینستا رو زیر و رو کرده!

جشن تولد شگفت انگیز بازیگر زن مشهور بر فراز آسمان!/ عکس

به گزارش زنهار،  بهناز جعفری از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا تو سریال "نیسان آبی" به ایفای نقش پرداخته بود و تونست با بازی دیدنی و جذابش طرفدارای بسیار زیادی به دست بیاره. بهناز جعفری از بازیگرای کم حاشیه ولی فعال تو اینستا به شمار میاد که علاقه زیادی به دیده شدن در فضای مجازی داره، ولی از راهش! بهناز جعفری بعضا با انتشار عکسای جینگول مستون از خودش که هر کدوم یه رنگ و لعاب متفاوتی از خانومو به نمایش میذاره، اینستا رو حسابی میتروکونه که بیا و ببین!

بهناز خانوم که به تازگی تولد 48 سالگیش رو جشن گرفته بود واسه این کار یه عمل متفاوتی انجام داد که حسابی اینستابازا رو شوک کرد. این بازیگر برای تنوع تشریف برد به برج میلاد و با یه استایل عجیب و غریب که یه عالمه بادکنک به خودش وصل کرده بود و کیکی که در دست داشت، تو بدترین حالت ممکن از خودش عکس انداخت. خانوم خانوما واسه اینکه متفاوت تر از هر بازیگر دیگه ای به نظر بیاد، رفت به بالاترین نقطه برج میلاد و با اینکه خودشو به دلیلی نامعلوم وصل کرده بود به داربستای اطراف برج، بادکنکای رنگیشُ پرت داد تو هوا!

q

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار