جشن تولد منشوری پیمان قاسم خانی در آغوش بازیگران زن!/ عکس

پیمان قاسم خانی و همسرش رابطه ای بسیار صمیمی با مارال فرجاد دارند اما حالا تصویری از اونها منتشر شده که نکته ای دیگر توجه همرو جلب کرد!

جشن تولد منشوری پیمان قاسم خانی در آغوش بازیگران زن!/ عکس

به گزارش زنهار، این روزا دیگه تو عرصه بازیگری و سینما تنها خود اشخاص نیستند که مشهور میشن و یا هستن، بلکه زناشون و شوهراشون رو هم با بهونه های مختلف میارن تو بورس تا خدای نکرده از قافله حواشی عقب نمونن و خونواده نیز از این سفره بهره ای ببرند. خیلی ها همانند خانوم بهاره رهنما هستند که همسرشون یعنی آقای امیرخسرو عباسی رو هم وار بازار داغ شهرت میکنند که خب با این ترفند یا کسب و کار قبلیه اون شخص حسابی میره بالا و یا معروف میشن و با بالا بردن پیج تبلیغات میگیرن و خودی نشون میدن. حالا از موضوع شوهر قبلیه بهاره خانوم که دربیایم و برسیم به شوهر قبلتر وی، باید بگیم که پیمان قاسم خانی مدت طولانی ای بعد از طلاق با بهاره تنها موند اما مدتهاست که با خانومی به نام میترا ابراهیمی ازدواج کرده و مشخصه که لایف استایل پر از عشق و حالی هم دارند.

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی و میترا خانوم یه پاشون ایرانه و یه پاشون اروپا اما با این حال از زوج های آروم و کم حاشیه ای هستند که همانند بهاره خانوم اهل جار زدن و خودنمایی نیستند! پیمان و میترا رفاقتی صمیمانه با مارال فرجاد نیز دارند و حتی تا به حال تصاویری بسیااار نزدیکی هم ازشون دیده شده که حرف و حدیث دار بود اما خب از اونجایی که بازیگرن و راااحت، این موضوعات ه به راحتی فراموش شد!

مارال فرجاد بازیگر مشهور که قطعا می شناسیدش به تازگی 40 ساله شد. به همین منظور تصویری از وی به همراه دوستای جیک تو جیکش منتشر شده که البته خواهر خانوم یمان خان هم تو عکس هستند و برخی از کاربران همیشه در صحنه جذب آبجی خانوم شدند!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار