حضور طراحان استان سمنان در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند

نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند از دوم تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شد که در آن طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برند)های برتر مد و پوشاک را ارائه کردند.

حضور طراحان استان سمنان در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند

به گزارش زنهار، نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند از دوم تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شد که در آن طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برند)های برتر مد و پوشاک را ارائه کردند.

سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ، مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت،  عادل پیغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین المللی تهران از غرفه استان سمنان بازدی کردند.

در غرفه استان سمنان لباس‌های سنتی، سوزندوزی و پارچه های دستبافت به همراه لوازم بافت و نیز تعدادی از لباس‌های پایان نامه های دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این نمایشگاه در سالن های 31A و 31B توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

 

گفتنی است در شهریور ماه فراخوان برگزاری رویداد فرهنگی طراوت ۲ با موضوع مد و لباس با همراهی طراحان بومی استان سمنان و چندین برند ملی در مرکز استان سمنان و یکی از شهرستان‌های این استان برگزار خواهد شد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار