ریحانه پارسا دست گلشیفته را از پشت بست!/تغییر جهت باورنکردنی ریحانه در ترکیه

ریحانه پارسا بعد از اینکه فیلم کوتاهی از زندگی خود ساخت مُهر کارگردانی هم به خود زد در حالی که خیلی ها او را حتی بازیگر هم نمیدانند!

ریحانه پارسا دست گلشیفته را از پشت بست!/تغییر جهت باورنکردنی ریحانه در ترکیه

به گزارش زنهار،  ریحانه پارسا بازیگر سابق ایرانی و بازیگر و کارگردان حال حاضر در ترکیه می باشد که دیگه نزدیکای دو سال میشه از کشور رفته و مهاجرت کرده. حالا شاید با شنیدن کارگردانی برای ریحانه پارسا متعجب شده باشید اما انگاری این حرفه اونقدری مسخره بازی شده که خانوم ریحانه پارسا با دیپلم از هنرستان سوره و یه نیمچه تجربه در ترکیه شدن کارگردان اونهم برای دومین بار!!!

ریحانه پارسا از وقتی که رفته به هزار و یک راه چنگ انداخته بلکه هدفی مشخص پیدا کنه و بتونه اون رو ادامه بده. البته که اهداف خانوم خانوما در ابتدای رفتنش چندان جالب نبود و میخواست خیلی شیک و مجلسی و بدون دردسر بیوفته تو ظرف عسل و پولداااار شه اما زهی خیال باطل! ریحانه پارسا دو سال پیش در کنار پویان مختاری دیده شد و به هوای اینکه سایت قماری به نام پارسا بت میزنن رفت اما چیزی نگذشت که آقا پویان ایشونو شوت کردت بیرون و از اونجا آوارگی ریحانه پارسا شروع شد و به مرور خانوم بازیگر رو در فعالیت های مختلف که چندان جالب هم نبودند دیدم!

Capture

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار