تتلو به دوران کثافتکاری با دوستانش بازگشت!/ عکسی که سحر قریشی را آتش زد

سحر قریشی و تتلو که حسابی این روزها همرو گیج کردن و معلوم نیست جدا میشن یا نه حالا سحر خانوم تصویری از تتلو با یه دختره دیگه منتشر کرد!

  تتلو به دوران کثافتکاری با دوستانش بازگشت!/ عکسی که سحر قریشی را آتش زد

به گزارش زنهار، امیر تتلو و سحر خانوم قریشی که اینروزا خیلییی بکِش پسکِش راه انداختن و هِییی دعوا میکنن آشتی میکنن دیگه داره دستشون برای کاربر و مخاطب رو میشه و کلافه میکنن! البته که قهر و آشتیه این دو چهره پر حاشیه همچنان برای خیلی ها جذابه و حسابی دنبالشون میکنن حتی بیشتر از قبل...!

تتلو

اما امیر تتلو که چند روزی میشه صفحه اینستاگرامش رو باز کرده و قراره فعالیت داشته باشه خیلی ها فالوش کردن و به سرعت 300 هزارتایی شد. سحر خانوم هم که در عرض دو ماه فالوورای 9 میلیونیش که تکون نمیخوردن شد بیش از 11.5 میلیون و حالا بیشتر از اولا استوری میزاره تا بالاخره یجوری سر کاربرا رو گرم نگه داره و بمونن و حتی بیشترم جذب بشن. اما گذشته از این موضوعات اخبار داغ سحر و تتلو برمیگرده به عشق و عاشقی و قهر و جدایی این دو که چند روز پیش حسابی تتل خان سحرو مورد عنایت قرار داد و افشاگری هایی عجیب درباره اعتیاد و مشروب خوری و سحر کرد و قریشی رو جلو کلی آدم به ... خوردن انداخت و معذرت خواهی! بعدم که آشتی کردن حالا دوباره مواردی ناسزا باره خانوم بازیگر کرده جوری که اگه اینارو به سنگ ادم بگه از خجالت و ضایع شدن آب میشه!!

به جز اینها تتلو در پیج جدیدش داره پست هایی منتشر میکنه که یکی از اونها همراه با یه دختره که خب این نشون میده تتلو میخواد لج کنه و با اینکه سحر بهش گیر میده ولی عکسش رو با دختر گذاشته!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار