خبر خیانت پیکه شکیرا را راهی بیمارستان کرد!

مجله اولا گزارش کرد شنبه هفته گذشته یعنی درست یک هفته قبل از انتشار خبر جدایی، شکیرا دچار حمله عصبی شده و بسرعت با آمبولانس به یک کلینیک منتقل شده است.

 خبر خیانت پیکه شکیرا را راهی بیمارستان کرد!

به گزارش زنهار، خبر مهم روز که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت، جدایی شکیرا از جرارد پیکه بود. این در حالی است که در صد روز گذشته و با حمله روسیه به اوکراین و آثار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این جنگ روی دو کشور، آن جنگ در صدر اخبار قرار داشت. با اعلام این خبر توسط خواننده کلمبیایی، روند کاری بنگاه‌های خبری تغییر کرد و جدایی یک زوج مشهور مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

برخی رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند شکیرا چند روز قبل از اینکه اتهام خیانت پیکه علنی شود حملات عصبی داشته هرچند ستاره ۴۵ ساله پاپ این ادعا را رد کرده و گفته برای بردن پدرش به بیمارستان رفته است. ال پریودیکو گزارش داد پیکه به طور مرتب با یک خانم بیست و چند ساله که در باشگاه بارسلونا مجری برنامه‌ها بوده، دیدار داشته و مجله اولا گزارش کرد شنبه هفته گذشته یعنی درست یک هفته قبل از انتشار خبر جدایی، شکیرا دچار حمله عصبی شده و بسرعت با آمبولانس به یک کلینیک منتقل شده است.

این مجله مدعی شده شکیرا بعد از آنکه به حالت عادی برگشته گریه‌اش قطع نمی‌شده و مادر او هم شرایط روحی خوبی نداشته. شکیرا، اما حمله عصبی را رد کرده و گفته پدرش آسیب دیده بوده و او را به مرکز درمانی منتقل کرده است.

شکیرا، خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، بازیکن اسپانیایی تیم باشگاهی بارسلونا، روز شنبه ۱۴ خرداد در بیانیه‌ای تأیید کردند که از یکدیگر جدا می‌شوند. در این بیانیه آمده است: «متأسفانه تأیید می‌کنیم که داریم جدا می‌شویم. برای رفاه فرزندانمان که بالاترین اولویت را برای ما دارند، از شما می‌خواهیم که به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید.»

رابطه این دو در جریان جام جهانی ۲۰۱۰ که اسپانیا تنها قهرمانی‌اش در این تورنمنت را به دست آورد آغاز شد همزمان با رابطه ایکر کاسیاس و سارا کاربونرو که این دو هم به تازگی از یکدیگر جدا شده‌اند. میرر گزارش داده دلیل جدایی شکیرا از پیکه انتشار اخبار خیانت مدافع بارسلونا بوده هرچند این دو مدتی است که جدا زندگی می‌کنند.

آینده پیکه در بارسلونا مبهم است اگرچه او تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن ۳۵ ساله در فصل اخیر که تازه تمام شده ۳۹ بازی در رقابت‌های مختلف انجام داد و سه گل زد. او با وجود مصدومیت‌های اخیر قصد ندارد زودتر از موعد اعلام بازنشستگی کند. او شاید فصل بعد در ترکیب اصلی تیم ژاوی جایی نداشته باشد که مدافعان جوان و آینده‌داری مانند رونالد آرائوخو و اریک گارسیا را در اختیار دارد و می‌خواهد آندریاس کریستنسن را از چلسی به خدمت بگیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار