مهران مدیری اشک بازیگر خانم را درآورد

مهران مدیری که مدتی است با مسابقه دورهمی میزبان بازیگران و چهره های معروف سینما تلویزیون است، در بخشی از برنامه اش موجب وحشت خانم بازیگر شد.

مهران مدیری اشک بازیگر خانم را درآورد
به گزارش زنهار؛ دورهمی برنامه ای با اجرای مهران مدیری است که چهار فصل از آن در قالب تاک شو و گفتگو با هنرمندان و اشخاص مطرح پخش شده اما فصل پنجم برنامه دورهمی مهران مدیری در قالب یک مسابقه در فضایی خاص و با رویکرد جدید است. شب گذشته الیکا عبدالرزاقی بازیگر خوش انرژی کشورمان که مدت زیادی از ایفای نقش او در سریال برف بی صدا می بارد و ایفای کاراکتر سیمین در قاب تلویزیون نمی گذرد، مهمان برنامه دورهمی بود اما در حین برنامه اشک های خانم بازیگر درآمد. در ادامه این بخش از نمناک به جزئیات آن اشاره خواهیم کرد.
 

الیکا عبدالرزاقی

بخش های جالب حضور الیکا عبدالرزاقی در مسابقه دورهمی

الیکا عبدالرزاقی بازیگرنقش های جدی و طنز و همسر امین زندگانی بازیگر ملک سلیمان شب گذشته با دوستانش مهمان برنامه دورهمی بود. او قبل از شرکت در مسابقه دورهمی در پشت صحنه عنوان کرده بود که از بازوی متحرک 360 درجه نمی ترسد و صدایش در نخواهد آمد اما بعد از سوار شدن بر روی بازوی متحرک جیغ های وحشتناک او فضای برنامه را پر کرد و به قول آقای مدیری صدای خانم بازیگر تا شهرک غرب رفت، ترس عجیب الیکا عبدالرزاقی از بازوی رباتیک تا جایی پیش رفت که اشک او را درآورد و الیکا عبدالرزاقی به اقرار به اشتباه خود وادار کرد.

دورهمی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار